Zijn er andere Dinky Toys verzamelaars op het forum?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Gesloten
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Zijn er andere Dinky Toys verzamelaars op het forum?

Bericht door Peter Parker »

Afbeelding



Naast mijn verzameling F1 en Le Mans modellen ben ik ook Dinky Toys gaan sparen omdat ik ze prachtig vind. Het zijn de oervaders van onze huidige veel gedetailleerdere Minichamps en Spark, etc... modellen. Ooit was ik lid van een buitenlands forum, maar daar werd je doodgegooid met kleurverschillen en andere mini verschillen. Laat eens wat van je horen!
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ik ben er geen fan van. Komt gewoon omdat de auto's niet uit mijn tijd zijn. Ik heb er wel een paar in bezit. Gekregen van een oom. Zie de volgende link http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=1171&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= Misschien dat jij ook nog daarover weet te vertellen. :lol:
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Bedoel je nieuwe of oude DT's? Ik heb van allebei een paar, uit de tijd dat ik nog 'oud Engels' verzamelde. De oude hebben nog steeds wel charme, maar helaas zijn de prijzen nogal overtrokken.

Tom
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik spaar ze beiden, van voor 1950 tot het einde van Dinky zo rond 1980.

De wagens die ik van je zie, zijn mooie wagens Near mint, zeggen ze not boxed (gooi nooit je doosjes weg!!!). Ik schat dat je op ebay ongeveer 20 euro per stuk kan krijgen. Ze zijn niet zeldzaam, maar wel gewild.
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Mooie site en mooie Ferrari Dinky's. Die P5 heb ik als wrakje, maar mint is ie heel mooi. Vertel me als je ze weg wilt doen hoor! :D
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

hardstikke goed, dit is mijn link http://communities.msn.nl/formule1modellen :thump_up:
Zet hem gerust bij mijn linken!!!
Gesloten