Rally opstelling Ford 1:43

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14083
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Rally opstelling Ford 1:43

Bericht door Ricardo »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Erg mooi gemaakt :thump_up: zoiets wil ik ook maken van een DTM pits, maar ik ben niet zo goed(zef maar slecht) in het schilderen van de poppetjes :(
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

:shock: :drool: :worshippy:

Ik zeg niks..........

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Dit is idd een mooie diorama die ze gemaakt hebben :worshippy: :worshippy: Het lijkt net echt zo...Meestal staan deze tenten ook bij rally wedstrijden..Mijn complimenten voor de diorama en de maker natuurlijk!! :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ik heb de bouw op een ander forum gevolgd, en het is zeer knap wat hij gemaakt heeft :thump_up:
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

:shock: :thump_up: héél mooi gedaan, daar zullen wel een paar uurtjes werk in hebben gezeten.....
Is natuurlijk nét iets beter te doen met 1:43 dan met 1:18 :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

ik heb het ook al gezien op dat andere forum.. knap gemaakt. Je moet zoiets kunnen en je moet er heel veel geduld voor hebben!
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5191
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Kijk dat zijn nog er eens diorama's :mrgreen:

Hoeveel uur heeft de bouwer erin gestoken?
Afbeelding
Gebruikersavatar
DeProfessor
Berichten: 109
Lid geworden op: do 09 okt 2003 14:27
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door DeProfessor »

Ricardo, heb je gevraagd of je die foto's mocht plaatsen?
Ik denk dat de maker (een zekere Uwe) het leuk zou vinden om positieve reacties te ontvangen (Voor de volledigheid: http://www.autohaus-blust.de/Diecast/index.htm). Ik vind het ook echt een schitterend diorama!! :worshippy:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14083
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Zodra als mensen hun foto's op allerlei fora plaatsen, ga ik niet meer om toestemming vragen of ze wel ergens geplaats mogen worden. Ten tweede nergens een copyright op de foto's te vinden. Zolang als dat er niet bijstaat is plaatsen niet verboden toch?'

PS dit is niet kwaad bedoelt ofzo.
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5191
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Ricardo schreef:Zodra als mensen hun foto's op allerlei fora plaatsen, ga ik niet meer om toestemming vragen of ze wel ergens geplaats mogen worden. Ten tweede nergens een copyright op de foto's te vinden. Zolang als dat er niet bijstaat is plaatsen niet verboden toch?'

PS dit is niet kwaad bedoelt ofzo.


Nou eigenlijk zit er op elke foto copyright, of het er nou op vermeldt staat of niet. Dat staat namelijk in de wet.

Ons Prinselijk paar beroept zich daar ook op, zei hebben de foto's gemaakt, digitaal of analoog en zo hebben zei het copyright.

Wat links:
http://www2.fmg.uva.nl/sociosite/websoc/copyright.html
http://www.heinpragt.com/copyright/copyright.php
Afbeelding
Gebruikersavatar
DeProfessor
Berichten: 109
Lid geworden op: do 09 okt 2003 14:27
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door DeProfessor »

Dat dacht ik ook, bronvermelding kan soms wat ellende besparen. En juist in dit geval, bij iets wat door iemand zelf gemaakt is, is het wel zo correct om de lezer/aanschouwer volledigheid van informatie te verschaffen zodat deze zich met positieve commentaren ook tot de producent kan wenden... :wink: Zomaar een opmerking tussendoor hoor, geen offensief. Ik ben toevallig ook lid van dat forum en heb de fabricage van het diorama gevolgd, deze man kan echt goed bouwen! Ook zijn andere diorama's zijn een lust voor het oog. En wat te denken van het Monte Carlo-diorama (http://www.autohaus-blust.de/Diecast/Dioramen/Monte_02.htm) en de "Schikane" (http://www.autohaus-blust.de/Diecast/Dioramen/Schikane.htm), weliswaar door andere mensen gebouwd, maar echt een lust voor het oog. :worshippy: Een sympathiek forum, kan het (rallyfans) aanraden.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Wow! Dat zijn echt mooie Dio's :thump_up: alleen wat ik wel mis is dat er niemand in die auto's zit :| Dat zou het Diorama toch wel veel levendiger maken.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14083
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Maar je kunt niet van mensen gaan verwachten, als er een foto op een willikeurig forum is geplaatst, compleet uit te gaan zoeken waar die foto nu uberhaupt vandaan en van wie de foto is komt lijkt mij. Ik had anders wel een link geplaatst naar het forum, maar helaas alleen leden hebben toegang tot het forum :(

Maar zeker mooie diorama's :worshippy: Moet binnenkort ook maar eens met me 1:18 fordjes bezig gaan :)
Gebruikersavatar
360spider
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 mar 2004 14:58
Locatie: velddriel

Bericht door 360spider »

het is inderdaad zeker een mooi diorama, echt hulde voor de maker hiervan....
dit is gewoon echt vakwerk :worshippy: :drool: :thump_up:
Gesloten