Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
veder heb ik nog een twintigtal bburago diecasts ook in 1:18, maar tegenwoordig ga ik toch meer voor de Aa's, Kyosho en Minichamps (binnenkort waaarrschijnlijk de z1 en m3 e30)
dit is mijn laatste aankoop, een Aa Subaru Impreza 22b, gekocht voor slechts 35 euro
Laatst gewijzigd door Carfanatic op ma 15 mei 2006 16:14, 9 keer totaal gewijzigd.
Mooie collectie carfanatic!! Die 35 euri's voor die subaru 22B is echt niet veel. Heb zelf die Subaru 22B ook en nu is de WRX onderweg die jij ook hebt mooie wagens...wanneer je meer subaru's wilt zien, moet je strax echt ff een bezoekje brengen aan mijn nieuwe site die binnekort gelanceerd wordt.
Ga zo door met sparen!!! Die Bmw is echt ook cool om te hebben
Nog een voorstander van optisch getunede wagens zie ik De ram heb ik ook, in het oranje. Niet voor iedereen weggelegd, maar als je ervan houdt En die Lotus ziet er idd ook zeer goed uit
Dat was bij mij ook het geval. Mijn 22B heb ik gekocht voor 40 euro, alleen hier zat geen doos bij maar dat is ook geen probleem.....Doordat de 22B uit productie is kan hij later misschien meer waard worden
kwiebje schreef: Mijn 22B heb ik gekocht voor 40 euro, alleen hier zat geen doos bij maar dat is ook geen probleem.....Doordat de 22B uit productie is kan hij later misschien meer waard worden
bij mij zat er ook geen doos bij, maar gezien de prijzen waarvoor ze op ebay worden verhandeld blijft het een prima deal
Dat zijn nog eens mooie bedragen...alleen je moet niet vergeten dat het hier om nieuwe wagens gaat in dozen. Daarvoor zijn mensen bereidt meer te betalen. Maargoed doe mijn 22B toch niet weg