Om mezelf ff voortestellen:
Ben een 21 jarige belg die altijd intresse heeft gehad voor wagens, ben nu al een kleine 7 jaren mechanieker in een race team en in mijn vrije tijd probeer ik dan zowat modelletjes ineen te flanse. Mijn andere hobby is MTB'ken. voila korte voorstelling

Ik volg hier al een tijdje en dacht zal ook maar eens wa foto's laten zien van mij models. Ik bezit wel een hoop die-casts maar de laatste tijd verzamel ik alleen nog model-kits (dus om zelf te bouwen

Die DTM was mijn laatste creatie dus zoals je ziet zijn mijn skills over de tijd wel verbeterd alé da vind ik zelf toch

Mijn volgende project is dus om een soort diorama te maken van een DTM box met de wagen helemaal open zoals je kunt zien op de volgende foto en je kunt eveneens zien hoe ik die CLK al heb open gesneden.

Ik hoop dat ik het hier juist heb geplaatst en jullie toch een beetje kan laten genieten van mij models, wat de toekomst nog brengt is nog een CLK nog een Astra DTM dan nog een C-classe DTM
Bij deze wil ik ook nog ff rondhoren of niemand een detail foto heeft van de motor van zulke CLK DTM zoja je zou er me een enorm plezien mee doen

Groeten