Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Weet iemand waar ik decals kan laten maken?
Ik heb wat afbeeldingen voor een ombouw project maar mis de decals er van.
Gaat om de decals van een F104g Starfighter die Ferrari heeft gekregen van de Italiaanse luchtmacht. In 1:18!
MartyMB schreef:Weet iemand waar ik decals kan laten maken?
Gaat om de decals van een F104g Starfighter die Ferrari heeft gekregen van de Italiaanse luchtmacht. In 1:18!
MartyMB schreef:Weet iemand waar ik decals kan laten maken?
Hij had me al een mail gestuurd jonnoT..
Heb het gezegd als hij de afbeelding wat duidelijker heeft dat het geen probleem is, heb niks meer gehoord dus zal wel prima zijn dan..
Van zoiets klein kan ik niet goed zien wat erop staat dus dat word niks dan helaas.
Special Models schreef:Hij had me al een mail gestuurd jonnoT..
Heb het gezegd als hij de afbeelding wat duidelijker heeft dat het geen probleem is, heb niks meer gehoord dus zal wel prima zijn dan..
Van zoiets klein kan ik niet goed zien wat erop staat dus dat word niks dan helaas.
Ik heb nog geen goede afbeelding gevonden die ik je kan versturen.
Ik wil zeker bij je terecht als ik iets heb waar je wat mee zou kunnen. Ik ben momenteel bezig met de koop van een bouwdoos van 1:32 met de juiste decals en hoop dat jij daar dan wat mee zou kunnen. Denk je dat je daar wat mee zou kunnen doen?
Sorry dat ik niets van me had laten horen maar bij deze dan toch een berichtje.
Arie is decals voor mij aan het maken!
Zeer benieuwd wat het gaat worden.
Heb een bouwdoos gekocht met de orginele decals en daar een scan van gemailt.
Daar gaat hij mee aan de slag.