executieveiling modelauto's in Enschede
executieveiling modelauto's in Enschede
Stond vanmorgen hier in het regionale dagblad. Faillisementsverkoop van grote partij modelauto's. Als ik de foto's bekijk is het veelal ouwe meuk. Maar wie weet zijn er hier lefhebbers voor een of meerdere kavels.
voor de liefhebbers zie:
http://www.vanhommerig.nl/publicaties/f ... veilingen/
voor de liefhebbers zie:
http://www.vanhommerig.nl/publicaties/f ... veilingen/
Re: executieveiling modelauto's in Enschede
Veel BBurago 

Onderweg:
niks
Totaal: 67x 1:18 - 46x 1:43 - 3x 1:12 racers only
niks
Totaal: 67x 1:18 - 46x 1:43 - 3x 1:12 racers only
Yep, erg veel Bburago en 2e generatie Dinky.
Mocht iemand toch willen gaan kopen, let op het opgeld (volgens hun site 10-20%)dat er nog bovenop komt. Bied dus niet het maximum dat je ervoor wilt betalen.
Heb het eens met een autoveiling gezien, daar kwam nog BTW bij en opgeld. Iemand dacht voor € 65000 een mooie Mercedes S te hebben gekocht, maar moest in totaal ruim € 87000 afrekenen, contant en direct. Dat was even slikken...
Mocht iemand toch willen gaan kopen, let op het opgeld (volgens hun site 10-20%)dat er nog bovenop komt. Bied dus niet het maximum dat je ervoor wilt betalen.
Heb het eens met een autoveiling gezien, daar kwam nog BTW bij en opgeld. Iemand dacht voor € 65000 een mooie Mercedes S te hebben gekocht, maar moest in totaal ruim € 87000 afrekenen, contant en direct. Dat was even slikken...
- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18

Wél een manier om in één keer onze Vic voorbij te streven qua aantal modellen

Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
- funnychris
- Schaal: 1:43
Er zit toch heel wat troep bij, had me bij "5000 Dinky's" wel iets anders voorgesteld. Jammer dat het niet de oude Dinky Toys zijn.
Hmm, had er graag gekeken zaterdag maar ben dan helaas niet vrij! ;-(

HUMMER-Teller: 100!
Niet echt m'n ding, maar 'k geloof dat er voor medeverzamelaars wel 't één en ander te rapen valt...

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Ja idd oude meuk. 5000 Dinky Toys dat is echt gezegd door een niet kenner. Schande, gewoon een lokkertje.
Tevens zijn het ook nog eens slechte foto's voor een "veilinghuis" naar mijn mening.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
ja idd, ziet er erg amateuristisch uit
zie er ook nog van die gele matchbox-rekjes tussen staan die ik vroeger had. Daar konden de autootjes dan in en vervolgens in zo'n matchbox koffertje. Wat een nostalgie.
Volgens mij zit er bij van Hommerig zo'n stoffig oud figuur op kantoor die deze advertenties opstelt, mijn grootouders noemden vroeger ook iedere auto kleiner 1 : 1 Dinkytoy...
Volgens mij zit er bij van Hommerig zo'n stoffig oud figuur op kantoor die deze advertenties opstelt, mijn grootouders noemden vroeger ook iedere auto kleiner 1 : 1 Dinkytoy...

- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
Ik zag op een foto een Matchbox Kingsize, in verpakking, ben ik jaren naar op zoek.
Maar om daarvoor helemaal naar Enschede te rijden terwijl de Namac er ook is.
Grote kans dat ik hem daar misschien ook wel tegenkom, en anders de beurs daarna of daarna.
Jammer dat er veel 'wrakken' bij zijn in de Siku modellen
Maar om daarvoor helemaal naar Enschede te rijden terwijl de Namac er ook is.
Grote kans dat ik hem daar misschien ook wel tegenkom, en anders de beurs daarna of daarna.
Jammer dat er veel 'wrakken' bij zijn in de Siku modellen