Dank voor de leuke reacties
Vandaag stond de postbode met een kleiner pakje aan de deur

, maar wel een hele leuke: Een Solido Peugeot 205 GTI antraciet. Blijven heerlijke auto's, daarvan mag de 1:1 ook nog wel MIB voor de deur komen te staan
Verder nog niet op de foto's: De Kyosho BMW M6 MotoGP safety car, de AA peugeot 307 WRC plain body in't rood en een lekkere grote Jaguar XJ 220 van Maisto (1:12). En ook nog wat onderweg: AA Porsche 917 Steve McQueen, AA Ford Mustang GT, Norev Porsche 911 3.3 cabrio 87 en Norev Opel Manta A GT/E groen.
Zal er binnenkort even wat leuke foto's van maken.
Fruitcake schreef:Is die laatste foto allemaal van 1 webshop?

Ja, ik maak goede vriendjes met de mensen van Merge-Left
boerke04 schreef:Jij krijgt op 1 dag binnen wat een ander in een half jaar binnenkrijgt

, niettemin een erg mooie verzameling

.
Tja, ik ben er een paar jaar helemaal tussenuit geweest, dan heb je wat in te halen he?

En gelukkig ook in de bevoorrechte positie om het nu te kunnen kopen, zolang het niet iedere maand zoveel is...
Powersprint schreef:Sow, dat gaat me nog wat worden als je iedere dag zo'n updates binnen krijgt

Hele mooie verzameling, met als hoogtepunt die gele GT2
Welkom hier, en veel verzamelplezier!
Nou, gaat niet iedere keer zoveel worden hoor. Al is het nu wel de hele week al raak met de pakjes aan de deur

Het werkt wel erg verslavend om al dat moois te zien. Denk dat ik de Namac morgen dan ook maar even oversla, beter voor m'n portemonee...

En die GT2 is ook een van mijn favorieten. Toen die net uit was gekocht en geen moment spijt van gehad, blijft zelfs na zoveel jaar een geweldig model!