geef niet op
de kosten kunnen ERG laag zijn als je ergens loopt kijk kijk en kijk er is altijd wel iets waar je iets mee kan
kijk maar eens naar mijn dio ik vind hem wat minder maar oke meningen verschillen

[]

het zit in een oud aqarium maar dat doet er niet toe
de achterwand is heb ik op een rommelmarkt gekocht voor wel 3 euro
de vangrail is van zon scaletric race baan totaal voor 15 euro
de zwarte heli is wel 6 euro bij top1 toys oke de zilveren was dan wel 25 euro
de "grindbak" is metselzand van de buurman
het wegdek is een stuk dakbedekking uit de vuil container op een bouw (wel uitkijken met dakbedekking als het te warm word plakt het aan je modelbanden)
het giantscreen is gezet op een oude truck die vind je ook overal vrienden rommelmarkten gewoon voor bijna niks
bij mij is het screen dan wel zon digitaal fotolijstje en wisselt van foto maar je kan er ook makkelijk een fotokopie van een of ander opmaken
dus ja dit is een dio van 2,5 meter bij 0,5meter voor de prijs van 49 euro ex fotolijstje dan he
dus laat geld niet de reden zijn om te stoppen met bouwen
plaats gebrek tja daar moet je iets op verzinnen maar dat dio van die ferrari s van je is 30 bij 45 cm?
kijk eens bij een boerenbond of zoiets voor die zogeheten kweekbakjes zijn mooi transparant en STAPELBAAR
hopelijk kan je er iets mee en als je eens iets zoekt of tips wil geef gerust een seintje als ik kan zal ik je zeker helpen
groet Bram