Auto's en reclame
Auto's en reclame
Aanvankelijk begon dit topic met ansichtkaarten.
Vanwege mogelijke copyrightproblemen, schakel ik over op reclame.
Lijkt me minder copyrightgevoelig, sterker nog: verspreiding is juist een doel van reclame.
Vanwege mogelijke copyrightproblemen, schakel ik over op reclame.
Lijkt me minder copyrightgevoelig, sterker nog: verspreiding is juist een doel van reclame.
Laatst gewijzigd door tripoux op ma 18 mei 2009 15:42, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Auto's en ansichtkaarten
Mooi topic. In het Onschatbare Klassieker Magazine heb je ook dit onderwerp. De man die de foto's becommentarieërd weet bij mij vaak de lachspieren te activeren. 

Laatst gewijzigd door AutoWolf op za 02 mei 2009 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog een plaatje van nachtelijk Parijs voor het slapengaan. Ik herken in ieder geval een Mini en een mooie Panhard. Wie weet er meer? Bijvoorbeeld de cabrio die net links het beeld uitrijdt.
Laatst gewijzigd door tripoux op ma 04 mei 2009 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
dit word weer een prachtig topic....daar ben ik zeker van....
Tripoux mooie Panhard op 2de kaart..op de 3de kaart is dat geen Matra 530 in plaats van een Djet...?

Tripoux mooie Panhard op 2de kaart..op de 3de kaart is dat geen Matra 530 in plaats van een Djet...?
Mooi die oude kaarten 

Een zomers plaatje uit Cannes met uiteenlopend moois: van een eenvoudige Simca 1000 tot een Mercedes 600 Pullman (?)

Zomaar wat auto's geparkeerd in de Zuidfranse stad Aix-en-Provence. Hoewel, zomaar...
In dit rijtje wel 3 sportieve coupeetjes van uiteenlopend kaliber: Renault 15, Fiat 850 Coupé en Panhard 24 CT.
Kiest u maar.
- Daytona69
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Leuk onderwerp , las zoiets ook altijd in het clubblad van de ford taunus club , toen mijn zwager nog lid was
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Lastig te zien maar ik denk met grote zekerheid een Fiat 1500 cabriolet waar te nemen. Leuk topic overigens. Hoe langer je kijkt naar de plaatjes hoe meer ik denk dat het toen een veel zorgelozer tijd was, wat natuurlijk niet zo istripoux schreef:Bijvoorbeeld de cabrio die net links het beeld uitrijdt.

Rock & Roll!!!
Voor de volwassenen van toen misschien niet zorgelozer, wel minder gehaast en gestresst denk ik.
En voor jezelf destijds een leeftijdsfase dat de zorgen en verantwoordelijkheden van een geheel andere orde waren.
Ik dacht inderdaad ook aan een Fiat 1500. En wat betreft Chummy's opmerking over de Matra. Ik denk dat je gelijk hebt.
Hier nog een foto, waarvan Veicolo de auto rechtsvóór moet kunnen identificeren.
En het slagschip achter de Dauphine: wie het weet mag het zeggen.
Dit zijn wel de foto's waarvan ik acuut in de vakantiestemming schiet.

En voor jezelf destijds een leeftijdsfase dat de zorgen en verantwoordelijkheden van een geheel andere orde waren.
Ik dacht inderdaad ook aan een Fiat 1500. En wat betreft Chummy's opmerking over de Matra. Ik denk dat je gelijk hebt.
Hier nog een foto, waarvan Veicolo de auto rechtsvóór moet kunnen identificeren.
En het slagschip achter de Dauphine: wie het weet mag het zeggen.
Dit zijn wel de foto's waarvan ik acuut in de vakantiestemming schiet.

- Daytona69
- Contacteer:

prachtige foto daytona69
- Daytona69
- Contacteer:
Gewoon van internet geplukt , vond hem best mooi, heb thuis ook paar boeken met oude foto's van American diners en drive inn restaurants
Ook mooi voer voor de dioramabouwers onder ons!
een DS,toen nog heel normaal in het straatbeeld

de Citroén garage van Vermeer in Mol in de jaren 70

de Citroén garage van Vermeer in Mol in de jaren 70