Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hallo iedereen, ben nieuw op dit forum en daarom laat ik jullie mijn collectie tot hier toe zien.
De volgende die op komst is, is de porsche carrera gt
Laatst gewijzigd door kevke op wo 29 sep 2010 17:00, 4 keer totaal gewijzigd.
Ricardo schreef:Welkom Ik zie al dat je moeite hebt om de modellen uit te stallen, dat is meestal een goed teken
Nu is het maar plekjes zoeken, maar zodra ik met men vriendin ga samen wonen komen ze in een vitrine kast of iets dergelijks.
Tis namelijk zo ben erg gepassioneerd door auto's (schaalmodel en 1/1) Dus mijn beestjes zullen niets te kort komen.
kevke schreef:Nu is het maar plekjes zoeken, maar zodra ik met men vriendin ga samen wonen komen ze in een vitrine kast of iets dergelijks. Tis namelijk zo ben erg gepassioneerd door auto's (schaalmodel en 1/1) Dus mijn beestjes zullen niets te kort komen.
Dat weet ik jammer genoeg niet, misshien met een klein beetje macht ze er zeer voorzichtig van snakken in geval dat ze gewoon met zo'n plastiek stokje(?) vastzitten
Maar de sneewbandjes kun je er gewoon van af nemen, zou ik ook eerst doen