Welke vitrine?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Vitrinekasten

Bericht door Ferrari10flrb »

Reneconetic schreef:Hallo, medemodelautofanatisten!

Langzaam maar zeker begint mijn verzameling modelauto's angstaanjagende vormen aan te nemen. En al dat moois, m.n. een classy wagenpark van 1:18 Mercedessen (Autoart, Minichamps) verdient een mooi plekje in een eveneens classy vitrinekast. Maar waar vind je een mooie vitrinekast, die waardig genoeg is voor het showen van dergelijk miniatuur pracht & praal?

Wie weet er, naast de bekende adresjes (IKEA, Leen Bakker, etc.), een winkel waar betaalbare, maar kwalitatief volwaardige vitrinekasten te koop zijn?
Tips, aanradertjes? Ik hou me aanbevolen... :idea:


Grts,
Reneconetic
Goed zoeken op Marktplaats/Speurders wil ook nog wel eens mooie resultaten opleveren.
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Vitrinekasten

Bericht door rpi »

Reneconetic schreef:Wie weet er, naast de bekende adresjes (IKEA, Leen Bakker, etc.), een winkel waar betaalbare, maar kwalitatief volwaardige vitrinekasten te koop zijn?
Tips, aanradertjes? Ik hou me aanbevolen... :idea:
Ik heb 2 van deze naast elkaar staan. Ben er erg tevreden over, maar helemaal stofvrij zijn ze niet. Er zitten nog kieren naast de deuren namelijk. Maar dat is bij de Ikea kasten ook denk ik?
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Re: Welke vitrine?

Bericht door tom »

Dat geldt helaas voor vrijwel alle vitrines, tenzij je iets heel duurs koopt... ach, mooie modellen afstoffen is een soort therapie. :D
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: Welke vitrine?

Bericht door thebulldog »

Ook ik heb een paar van deze ikea kasten staan en heb de extra glasplaten bij laten maken bij een glashandel zonder bon een 4,50 euro per plaat 28x38 cm

Mvg,
Plaats reactie