Ik ben Richard, 24jaar. inmiddels 25
Vroeger stond mijn kleine slaapkamer al vol met 100+ modellen, meeste shell / bburago en natuurlijk was 90% Ferrari.
Daar ben ik mee gestopt omdat ik het gevoel had dat eigenlijk iedereen al de standaard modellen, zoals Ferrari F40 rood, Dodge Viper RT/10 rood en Lamborghini Diablo geel, in zijn bezit had. Nu is je collectie voornamelijk voor jezelf, maar toch.
Een jaar geleden begon het toch weer een beetje op te komen na het zien (en dus kopen) van een Chevrolet Camaro Z28. Muscle dus. Meteen een paar 'vriendjes' voor hem gekocht. De laatste muscle-car aanwinst was een Chevrolet Corvette Sting Ray 1967. Nadeel: ondanks bouwjaar en Amerikaanse origine past deze eigenlijk niet goed tussen muscle cars. Vanaf daar ben ik Corvette's gaan sparen, en is de kwaliteit ook iets omhoog gegaan. Heb inmiddels bijna de top gehaald qua kwaliteit

Hoe nu verder? Nou zoals misschien op valt spaar ik de corvette's in tweetallen op kleur. Dit komt omdat ze ook in tweetallen in de kast staan. Er moet dus nog een mooie zwarte bij komen (manta ray by autoart zou leuk zijn, maar ik ga geen 100euro betalen voor een model). Ook dit is bijgesteld Daarnaast zijn nu de meeste corvette's van de generatie C5..er mag dus wel eens een C6 / C3 / C4 bij komen. De eerste generatie vind ik eerlijk gezegd niet boeiend. De Muscle cars moeten helaas geleidelijk weg ivm ruimte, maar enkelen zullen wel blijven. Nee hoor, alles is weg!
Natuurlijk ook wat foto's: