Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
ik ben serieus aan het overwegen om een transkit te kopen voor een ferrari F430 van APM, de kits
dienen voor hotwheels modellen. Heeft iemand hiermee ervaring kwa kwaliteit?
Laatst gewijzigd door wimsky1977 op zo 23 aug 2009 19:38, 3 keer totaal gewijzigd.
kwaliteit wordt wat jij er van maakt toch?
transkit delen passen mooi en wielen zijn super, maar jouw lijm pleister en schuurwerk + het verfwerk, maakt wat het wordt.
ik zelf als amateur knutselaar durf zo'n setje niet echt aan, vind het te duur om risico te lopen dat het resultaat niet wordt wat zo'n pracht internet foto laat zien.
alhoewel ik ook omgebouwde modellen zie op ebay.......tja 't wordt wel een mooi waardevol model als je klaar bent.
kit is binnengekomen, velgen zijn mooi afgewerkt en de andere bumpers passen mooi... enkel
is het niet simpel om originele bumper van Hotwheels model eraf te halen, is niet geschroefd
spijtig genoeg, Dremel was handige tool....