Je zou inderdaad zeggen dat het twee fabrikanten zijn, de grijze (die dus geen zilvere is

) staat hier naast zijn jongste 1:24 broer.
Ik kocht hem in een blister verpakking, dus duur was hij absoluut niet. In een niet goedkope winkel betaalde ik €6,90

Wat ik wel gezien heb is dat ze er ook in luxere verpakkingen zijn en dan zijn ze natuurlijk duurder, maar in dit geval niet anders, zoals het meestal met die blister modellen gaat. Nee dit is wat het model zelf betreft een volledige uitgave met alle details!
Edison Giocattoli is mij inderdaad ook bekend van zijn blister modellen, dus dat modellen van deze fabrikant niet duur zijn dat ligt voor de hand. En was het niet voor het feit dat de website van Starline ook dit modelletje bevat, dan had ik ook aangenomen dat de groene ook van deze fabrikant is. Nu vraag ik me toch af wat er gaande is. Misschien dan een rebadging van de verpakking? Dat zou wel de verschillen verklaren, maar getuige het feit dat Starline enige connectie heeft met die "groene uitgave", snap ik al helemaal niet hoe dat achterlicht fout is gemaakt! Toch redelijk dom