Dit valt niet altijd mee, omdat ik toch niet alle termen van de vrachtwagens ken.
Maar gelukkig heb ik allerlei kennissen/vrienden die mij graag willen helpen en waar ik dan mijn vragen stel.
Toen ik hier plaatste dat ik deze opdrachten wil proberen af te ronden, stelden sommigen voor om dat hier te plaatsen.
Bij deze. Als dit niet mag, dan is het ook goed.
-----
Gebroeders Blankespoor - Harskamp

Pa en ik zijn hier heel lang mee bezig geweest, hij wilde namelijk de gieroplegger laten sturen op de truck.
Hij moest dit voor elkaar krijgen (zo was hij dan

Ik ben verder gegaan, en als eerste de achterkant verder opgebouwd:

Overgespoten en kleurdetails aan de achterkant aangebracht (de spatlap en achterlichten moeten er nog op):

De truck was al gespoten. Ik heb ook al lampen etc, op het dak geplaatst:

Tot zover deze.
----
Visch BV - Doornspijk
Ik moet voor dit bedrijf 2 verschillende auto's maken (verschil in truck en oplegger). Van de 1 moet ik er weer 2 maken (heel erg duidelijk deze zin

Foto 1

(hier moet ik er 1 van maken, voor een baas van Visch zelf)
Foto 2

(hier moet ik er 2 van maken, voor 2 jongens uit Elspeet)
De oplegger van foto 1 (dit heet een VMA oplegger, die is wat kleiner dan de LAKO (dat is de andere oplegger die ik moet maken):

De oplegger van foto 2:

En al een begin met de truck:

Ondertussen is hij al helemaal dicht gemaakt. Verder moeten er nog allerlei extra's opkomen.
(ik ben ondertussen al verder dan op de foto's is te zien)
-----
Boerman Transport
Deze is voor dezelfde vriend waar ik ook verschillende 1:18 modellen voor heb omgebouwd.
Hij is met mijn vader in contact gekomen door de 1:50 vrachtwagens.
Hij heeft een losse truck, een oude DAF gekocht. En hij kon deze cementtrailer er bij krijgen.

Hij vroeg of deze oplegger in dezelfde kleuren kon gespoten worden als de truck.
Deze oplegger hebben pa en ik ook nog samen gespoten.

ik heb hiervoor al stickers getekend.
-----
Als laatste:
L. v. Hecke & Zn. Verhuizingen

De man voor wie ze gemaakt worden, had 2 van deze vrachtwagens zelf geregeld. Ik moest de bakken wit spuiten:

(je ziet ook de 2 gieropleggers staan)
Nu moeten er alleen nog stickers op.
-----
Ik ben ondertussen ook een nieuw project begonnen. Maar daar komen nog foto's van.
Ik wilde het ook plaatsen, omdat ik heb gezegd dat ik dit af ging proberen te maken, maar ondertussen wel allerlei ombouwprojecten van mijzelf post, wil ik toch laten zien dat ik ook hier wel mee bezig ben.
Dit is trouwens pa zijn site, die blijft bestaan, en daar is al zijn werk te zien.
home.solcon.nl/timmerg