ertl ford f 100
ertl ford f 100
hallo ik ben nieuw hier en wil ook beginnen met modelauto's ombouwen
ik heb een tijd terug een ford f100 via mp gekocht
nu wil ik deze verlagen en andere velgen monteren, ik heb de velgen er al af
maar ik zoek eigenlijk foose velgen ik wil namenlijk chip foose zijn truck nabouwen
iemand tips ???????
ik heb een tijd terug een ford f100 via mp gekocht
nu wil ik deze verlagen en andere velgen monteren, ik heb de velgen er al af
maar ik zoek eigenlijk foose velgen ik wil namenlijk chip foose zijn truck nabouwen
iemand tips ???????
Re: ertl ford f 100
Hallo,
GMP maakt velgjes die mooi staan onder USA modellen. Deze velgen zijn onder andere te koop bij TOMS.
GMP maakt velgjes die mooi staan onder USA modellen. Deze velgen zijn onder andere te koop bij TOMS.
Vini Vidi Vici
dit is hem
en deze wielen wou ik eronder hebben
het zijn idd gmp
maar weet iemand of dat er zo onder kan ????
toms ?? is dat een winkel ofzo?
en deze wielen wou ik eronder hebben
het zijn idd gmp
maar weet iemand of dat er zo onder kan ????
toms ?? is dat een winkel ofzo?
toms.nl
of ze er zo onderkunnen is testen/proberen
enkel die van deze wagen al de wielen heeft afgehaald zou het kunnen zeggen ...
of die de wielen heeft of de maten ervan zoeken van de gmp set en opmeten met de originele wielen
of ze er zo onderkunnen is testen/proberen
enkel die van deze wagen al de wielen heeft afgehaald zou het kunnen zeggen ...
of die de wielen heeft of de maten ervan zoeken van de gmp set en opmeten met de originele wielen
ik heb mijn eigen velgen er al af zoals je kunt zien,
het gewoon een klik systeem
dus als imand die velgen een keer heeft geplaatst laat het me weten en help mij uit de brand
dit moet hem ongeveer worden
en ik kan die velgen niet vinden bij toms
het gewoon een klik systeem
dus als imand die velgen een keer heeft geplaatst laat het me weten en help mij uit de brand
dit moet hem ongeveer worden
en ik kan die velgen niet vinden bij toms
- schuifelhoofd
- Contacteer:
Ben erg benieuwd naar het resultaat. Ik heb zelf de Street Rod utvoering van deze F100 door Ertl.
Jouw zwart exemplaar vind ik zo al erg sjiek en dan die GMP Streetfighter velgen eronder
Ben op zoek naar een 2de Ertl in "burger" uitvoering, om naast de Street Rod te zetten.
Van GMP heb ik al verschillende kleine sets gekocht op ebay (Streetfighter velgen, Chevrolet Rally wheels,
Mustang Cobra wheels, Ford en Dodge motorblok), en uit de States laten overkomen.
Omdat het dan kleine pakjes zijn (de Streefighter velgen zitten zelfs in een plastic zakje) vallen de
verzendingskosten erg goed mee, stukken goedkoper dan uit Duitsland
De voorraad is beperkt/uitverkocht, af en toe checken of er al een nieuwe voorraad op ebay circuleert.
Ik ben zelf al een tijd op zoek naar de GMP Kenesis en SS velgen, maar die zijn blijkbaar nog moeilijker te vinden
Jouw zwart exemplaar vind ik zo al erg sjiek en dan die GMP Streetfighter velgen eronder
Ben op zoek naar een 2de Ertl in "burger" uitvoering, om naast de Street Rod te zetten.
Van GMP heb ik al verschillende kleine sets gekocht op ebay (Streetfighter velgen, Chevrolet Rally wheels,
Mustang Cobra wheels, Ford en Dodge motorblok), en uit de States laten overkomen.
Omdat het dan kleine pakjes zijn (de Streefighter velgen zitten zelfs in een plastic zakje) vallen de
verzendingskosten erg goed mee, stukken goedkoper dan uit Duitsland
De voorraad is beperkt/uitverkocht, af en toe checken of er al een nieuwe voorraad op ebay circuleert.
Ik ben zelf al een tijd op zoek naar de GMP Kenesis en SS velgen, maar die zijn blijkbaar nog moeilijker te vinden
Laatst gewijzigd door schuifelhoofd op za 21 aug 2010 00:06, 2 keer totaal gewijzigd.
http://www.scale18.com/cgi-bin/page/webuser/260 GOT LIST voor mijn collectie
- subarufreak
- Contacteer:
die zwarte is de truck van chip foose zo te zien, succes!
was ook de bedoeling om die een beetje na te bouwen
en dan niet alleen de streetfighter velgen eronder maar ook bumpers dichter op de auto
spiegels er misschien af en logo's ook
maar eerst gaan we op vakantie dus project ligt even stil
en dan niet alleen de streetfighter velgen eronder maar ook bumpers dichter op de auto
spiegels er misschien af en logo's ook
maar eerst gaan we op vakantie dus project ligt even stil
velgen zijn besteld nu nog wachten op de postbode
velgjes vandaag binnen gekregen
alleen nu past de velg niet (het gat achterin de velg is te klein) nu weet ik dat ik dat kan uitboren maar weet iemand of ze ook
in verschillende maten te krijgen zijn ????
alleen nu past de velg niet (het gat achterin de velg is te klein) nu weet ik dat ik dat kan uitboren maar weet iemand of ze ook
in verschillende maten te krijgen zijn ????
voor:
erna:
geef je mening
erna:
geef je mening
Staat hem mooi!
Alleen nog even omlaag met de auto.
Alleen nog even omlaag met de auto.
dankje ja hij moet nog omlaag dat klopt
maar denk dat ik nog een ford f100 koop en die helemaal verbouw aangezien dit een
gelimiteerde is vind ik het zonde deze te slopen, ik hou deze origineel en koop wel 1tje die verbouwd gaat worden
maar denk dat ik nog een ford f100 koop en die helemaal verbouw aangezien dit een
gelimiteerde is vind ik het zonde deze te slopen, ik hou deze origineel en koop wel 1tje die verbouwd gaat worden
- schuifelhoofd
- Contacteer:
Erg knap die streetfighter velgen onder de F100. Ga je hem dan terug origineel zetten als je een andere verbouwd?
http://www.scale18.com/cgi-bin/page/webuser/260 GOT LIST voor mijn collectie