Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Als eerste projectje wil ik een Bugatti EB110 overspuiten. De lak was niet zo netjes meer en was hier en daar beschadigd. Het grijze interieur had ik eerder al rood/zwart geverfd.
Updates volgen..
Laatst gewijzigd door Maarten Mercedes op za 14 aug 2010 20:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Allereerst het interieur en de motor. Die krijgen de details die Bburago is vergeten!? En ik dacht eraan om de body een speciale antraciet lak te geven. Ik had ook nog in gedachten om het dak ertussen weg te zagen/slijpen maar ik vrees dat de dorpels de auto niet bij elkaar kunnen houden. Ben nu bezig met het model lakvrij te maken. Het interieur en de motor zijn geverfd en staan nu te drogen.
Ziet er goed uit Maarten
maar verhuist van Sikuforum naar hier?
als je de kwailiteit hetzelfde houd als met je siku's zal het zeker wle goed gaan komen