Rally 1/43

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

Hoi aawsum, welkom op het forum !! :thump_up:

Goed dat er wat meer rally-fans op het forum opduiken, om wat tegenwicht te bieden aan al dat F1-DTM-GT-LeMans geweld :mrgreen:

Ik weet toevallig dat Vitesse zowel Sierra's als Delta's heeft gemaakt, wellicht kun je deze modellen vinden via E-Bay, want ze worden al lang niet meer geproduceerd.

Op dit moment levert Ixo nog modellen van de Delta, ze hebben net een mooie S4 uitgebracht, maar de latere HF Turbo en Integrale-versies hebben zij ook in het assortiment, of moeten nog uitkomen. http://www.ixomodels.com

Mocht je (kunnen) beschikken over een digitale camera, laat dan eens wat plaatjes van je collectie zien in prive-collecties, ben reuze benieuwd :drool:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 161
Lid geworden op: do 27 nov 2003 17:20
Locatie: Wilp

Bericht door Maarten »

Hallo Aawsum,

ten eerste Welkom.

Ik ken een winkel in Deventer (eigenlijk een uitgeverij). Hun laatste modelautolevering was in 1992 en ze verkopen bijna nooit iets.
Hier staan veel interessante modellen die al lang niet meer gemaakt worden. Ik zag op hun site de volgende sierra´s staan

1987 Ford Sierra Cosworth Blomqvist, TROFEU 1:43
Price : 18,15 Euro.
1987 Ford Sierra Cosworth Fagor, TROFEU 1:43
Price : 22,69 Euro.
1987 Ford Sierra Cosworth Niedwietz, TROFEU 1:43
Price : 18,15 Euro.
1988 Ford Sierra Cosworth Panach TdC, TROFEU 1:43
Price : 22,69 Euro.
1989 Ford Sierra Cosworth Bastos 24h Spa, TROFEU 1:43
Price : 22,69 Euro.
1989 Ford Sierra Cosworth Fina Rallye, TROFEU 1:43
Price : 22,69 Euro.
1989 Ford Sierra Cosworth Q8 San Remo, TROFEU 1:43
Price : 22,69 Euro.

de volgende Deltas heben ze nog

1993 Lancia Delta Totip, VITESSE 1:43
Price : 20,40 Euro.
1993 Lancia Super Delta Esso, VITESSE 1:43
Price : 22,67 Euro.


Ik hoop dat je er iets aan hebt
de site: http://www.autoboek.nl
Gebruikersavatar
Rule
Berichten: 250
Lid geworden op: vr 17 sep 2004 21:29
Locatie: Zeeuwland

Bericht door Rule »

Hoi Aawsum,

ik ben nieuw hier en verzamel ook rallymodellen in schaal 1:43. Volgens onderstaande link zal Trofeu in de toekomst meer gedetailleerde rallymodellen van de Sierra uitbrengen, staat onder new releases.

http://www.rally-models.com/

Ik zal me later voorstellen. Ik ben niet zo heel erg handig met computers en meedoen aan een forum is dan ook nieuw voor me in die zin dat ik alles eigenlijk nog moet ontdekken hoe dingen werken. Dus als er dingen op een verkeerde plek staan komt dat omdat ik wat dat betreft nog wat groen ben.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Aan beide een hartelijk welkom, leuk dat er meerdere rally verzamelaars komen, voelt Jolly Club zich niet zo alleen :mrgreen: En dat groene gaat vanzelf wel over ;) Hopelijk gaan we veel foto's van julie verzameling zien.

[Tip] Mochten jullie je echt voor gaan stellen, in het cafe hebben we er een speciale topic voor :P
Gesloten