Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mijn naam is Jeroen, 35 jaar uit Dordrecht.
In mijn jeugdjaren heb ik al 18x verkleinde modelauto's gespaard van voornamelijk Bburago.
Na een flink aantal jaren nu weer het sparen opgepakt, omdat mijn vriendin en ik gek zijn op de Ford Mustang 2005 model.
Hier is het dus mee begonnen, de California Special gekocht en nu een Mustangverzamelwoede!
Overigens niet alleen Mustangs hoor, zie foto's
Laatst gewijzigd door Straetos op wo 28 dec 2016 19:55, 24 keer totaal gewijzigd.
Hoe gaaf is dit!? Zo warm en hartelijk verwelkomt te worden, allen mijn grote dank...
Ik zal snel weer foto's plaatsen, maar moet ze even kleiner maken
Laatst gewijzigd door Straetos op do 09 sep 2010 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Die Ford Forty nine is mooier dan op de foto en die heb ik gekocht van iemand die volgens mij ook hier op het forum zit voor €60,- inclusief verzenden.
Beter gewoon dit model in je verzameling houden!!!
Mijn verzameling bestaat op dit moment uit:
AutoArt:
Ford Mustang Shelby concept rood
Ford Mustang Shelby concept wit
Ford Mustang Shelby productie zwart
Ford Mustang Bullit green
Ford Mustang GT/CS wit
Ford Mustang GT blauw
Ford Mustang GT grijs/ witte strepen
Ford Mustang GT 1967 gold
Lamborghini Countach 5000S wit
Lamborghini Gallardo LP 560-4 wit
Bugatti Veyron parelmoer wit/blauw
Honda CRX zwart, type 1, helaas is er geen 2e en 3e type!
Mercedes SLR van CMC
K.I.T.T. van ERTL
De rest van mijn verzameling tel ik niet mee, die zitten nog in een doos in de schuur waar ze mij goed zitten!!