Zoals jullie al weten ben ik een mustang gek,...dus dan ook een diorama met mustangs mag niet ontbreken...

bij deze ga ik mijn foto's plaatsen van mijn eerste poging voor een diorama in schaal 1:18. Het project is nog lange niet af, en heeft vele veranderingen doorgemaakt. Helaas heb ik niet overal een foto van gemaakt. Toen was ik ook nog niet bekend met dit forum. Ik ben vorige jaar in juni een keer begonnen. Maar ik heb niet veel tijd om er constant aan te werken, dat betekent dat het soms ook weer een lange tijd heeft stil gestaan.. maar goed, zodra de zolder weer vrij is, wil ik daar alles neerzetten en verder bouwen. Alle ideeën of tips van jullie zijn van harte welkom, hopelijk geeft dit mij weer creatieve inspiratie om het project een keer af te krijgen...
De afmetingen voor de garage zijn: (L) 100 cm x (B) 64 cm x (H) 44 cm
De afmetingen voor de showroom zijn: (L) 40,5 cm x (B) 64 cm x (H) 44 cm
Beide onderdelen zijn in elkaar te schuiven;
dan hebben we nog de planken...rondom de diorama:
Plank 1 voor de garage deuren: (L) 140,5 cm x (B) 64 cm
Plank 2 voor de achterkant: (L) 140,5 cm x (B) 30 cm
Plank 3 voorkant bij showroom: (L) 94 cm x (B) 40 cm (staan nog niet op de foto's)
Plank 4 zijkant met grote Ford Logo: (L) 94 cm x (B) 40 cm (staan nog niet op de foto's)
Sommige foto's zijn wat onduidelijk, maar hoop dat jullie er van gaan genieten, en hoop op wat leuke reacties met wellicht handige tips...