Beginnende verzamelaar 1/18. NIEUW
Beginnende verzamelaar 1/18. NIEUW
Hallo allemaal,
Ik ben een beginnend 1/18 verzamelaar van vaak moderne supercars.
zo ben ik begonnen:
Mijn vader heeft 2 modellen van vroeger de Ferrari f40 en de 250 GTO, die heb ik altijd mooi gevonden dus wou ik er zelf ook wel 1.
Ik ben toen begonnen met de Lamborghini Reventon 1/18 Mondo Motors, vond ik heel mooi maar verder eigenlijk nooit uitgebreid, toen was ik een keer op vakantie waar en porsche 911 turbo 1/18 zag voor €5,- die heb ik ook gekocht. Na toen weer een jaar gewacht heb ik een paar maanden geleden mijn droomauto in 1/18 gekocht namelijk de Bugatti Veyron Zwart/Geel 1/18 AA voor €100,- en sinds toen ben ik het pas echt leuk gaan vinden. ik heb deze week namelijk weer 2 auto's binnen gekregen: de LAmborghini Aventador 1/18 orfanje en de Aston Martin One-77 1/18 grijs. En vandaag weer 2 modellen binnen gekregen namelijk de:
Ferrari 599 xx Zwart 1/18
Ferrari FXX Zwart 1/18
Ik heb nog 1 auto op me lijste staan die ik heel erg graag wil, de Bugatti Veyron Sang Noir AA 1/18.
als er dus mensen tips hebben over, wat de mooiste manier is om deze auto's op stellen hoor ik dat graag:)
tips over modellen die mooi in deze nogal kleine collectie passen, hoor ik ook graag!
Tot ziens
Ik ben een beginnend 1/18 verzamelaar van vaak moderne supercars.
zo ben ik begonnen:
Mijn vader heeft 2 modellen van vroeger de Ferrari f40 en de 250 GTO, die heb ik altijd mooi gevonden dus wou ik er zelf ook wel 1.
Ik ben toen begonnen met de Lamborghini Reventon 1/18 Mondo Motors, vond ik heel mooi maar verder eigenlijk nooit uitgebreid, toen was ik een keer op vakantie waar en porsche 911 turbo 1/18 zag voor €5,- die heb ik ook gekocht. Na toen weer een jaar gewacht heb ik een paar maanden geleden mijn droomauto in 1/18 gekocht namelijk de Bugatti Veyron Zwart/Geel 1/18 AA voor €100,- en sinds toen ben ik het pas echt leuk gaan vinden. ik heb deze week namelijk weer 2 auto's binnen gekregen: de LAmborghini Aventador 1/18 orfanje en de Aston Martin One-77 1/18 grijs. En vandaag weer 2 modellen binnen gekregen namelijk de:
Ferrari 599 xx Zwart 1/18
Ferrari FXX Zwart 1/18
Ik heb nog 1 auto op me lijste staan die ik heel erg graag wil, de Bugatti Veyron Sang Noir AA 1/18.
als er dus mensen tips hebben over, wat de mooiste manier is om deze auto's op stellen hoor ik dat graag:)
tips over modellen die mooi in deze nogal kleine collectie passen, hoor ik ook graag!
Tot ziens
- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Beginnende verzamelaar 1/18. NIEUW
Zo dat beloofd veel goeds, de 599 XX heb ik zelf ook net binnen. Welkom en laat maar zien die plaatjes 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
Welkom op MAF!
Je hebt volgens mij wel goede smaak als ik de modellen op je lijstje zie, dus ik zou ook zeggen: laat de foto's maar komen!
Je hebt volgens mij wel goede smaak als ik de modellen op je lijstje zie, dus ik zou ook zeggen: laat de foto's maar komen!

Welkom op het MAF !
indrukwekkend lijstje
veel plezier
indrukwekkend lijstje
veel plezier
welkom , erg leuke manier om je voor te stellen
laat die foto's maar doorkomen

laat die foto's maar doorkomen

- Jeffrey1985
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Welkom! Ben benieuwd naar de foto's van je SUPERCARS 

Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars

Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
Dat is al een aardiig begin van een mooie collectie denk ik zo. 

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- Audi-Exclusive
Zo te horen is het een mooie collectie. Alleen met de foto's is het wel een compleet plaatje 

" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
Welkom op dit forum...indrukwekkend lijstje...ik kijk uit naar de foto's
Welkom op het forum!
Foto's zijn idd meer dan welkom natuurlijk!
Foto's zijn idd meer dan welkom natuurlijk!

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Welkom
Na de modellen die je noemde ben ik erg benieuwd naar de foto's

Na de modellen die je noemde ben ik erg benieuwd naar de foto's

- mercedes fan
Welkom hier,
Je collectie klinkt erg goed, ik ben beniwued naar de foto's, voor als je niet weet hoe het moet;
1.Upload foto's naar http://www.photobucket.com" onclick="window.open(this.href);return false; (resize naar 800*600), wel eerst even een account maken natuurlijk.
2.Als je ze geüpload hebt, kun je met je muis over een foto heen gaan, dan klik je op de onderste link, is hij automatisch gekopieerd en kun je hem hier in een bericht plakken.
Succes
Je collectie klinkt erg goed, ik ben beniwued naar de foto's, voor als je niet weet hoe het moet;
1.Upload foto's naar http://www.photobucket.com" onclick="window.open(this.href);return false; (resize naar 800*600), wel eerst even een account maken natuurlijk.
2.Als je ze geüpload hebt, kun je met je muis over een foto heen gaan, dan klik je op de onderste link, is hij automatisch gekopieerd en kun je hem hier in een bericht plakken.
Succes

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

welkom, Ik ben benieuwd naar je foto's
gr. Bart

gr. Bart
Te koop Kyosho BMW 5 touring
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=17508" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=17508" onclick="window.open(this.href);return false;
Welkom!
leuke profielfoto, ook Bugatti-fan?
ik zie graag wat foto's van je collectie! klinkt veel belovend.
leuke profielfoto, ook Bugatti-fan?
ik zie graag wat foto's van je collectie! klinkt veel belovend.
Facebookpage: https://www.facebook.com/PerryVredenbergPhotography]
- SupercarFan
Welkom hier!
Een Bugatti liefhebber is altijd goed
Een Bugatti liefhebber is altijd goed

freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet