afgelopen zaterdag 2,5 bouwpakket opgehaald, een vw golf II gti en een kever cabrio, en nog een incomplete kever cabrio. de kever wil ik gewoon in elkaar gaan zetten, maar de golf II gti ben ik bezig met ombouwen.

ik heb er ook een porsche 911 schaal 1:24 bijgekocht voor de motor en de uitlaten:

die motor heb ik inmiddels uit de 911 en de uitlaten ook, de uitlaten heb ik al aan de 'uitlaatbuis' vastgemaakt, en nu chroom gespoten, maar nu eerst foto's van hoe ik ging kijken of het paste op de auto (heb hem deels in elkaar gezet):

ik moest het onderste gedeelte van de bumper nog ff wat ombouwen voor het uitlaatsysteem, zie foto:

is vandaag nog ff gespoten, heb de voorbumper meteen ook meegenomen, in matzwart.
heb vandaag ff een busje chroom gehaald bij de plaatselijke formido, de laatste

hier nog een foto van de chroom gespoten uitlaat, op de eerste foto zie je nog de bumpers van een merc 300 sl liggen, die heb ik ff bijgewerkt:

alleen is het irrritant dat de action vandaag niet open is, want nu moet ik morgen de verf halen ipv vandaag. ga morgen ff wat grondverf, blanke lak, busje blauw (als het donkerblauw is) voor de golf, en wrschnlk een busje geel voor de kever.
binnenkort een update als ik ga spuiten ofzo!!