Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
hoi allemaal ik heb mijn topic laten verwijderen
reden is dat ik veel modellen niet meer heb en over ben gegaan in 1/43
ik heb nog een aantal 1/18 auto's die ik niet weg doe omdat ik die erg vet vind
ga allemaal nieuwe foto's maken met mijn nieuwe camera en nieuwe studio
grz rob
Laatst gewijzigd door borbase op za 08 feb 2014 16:07, 77 keer totaal gewijzigd.
hier de eerste nieuw foto's zijn allemaal nog 1/18 modellen die ik nooit meer weg doe
dit is een nieuw begin voor mij vind de foto's wel goed als iemand nog tips heeft over fotograferen zijn altijd welkom
veel plezier weer met mijn topic
grz rob
tips:
Bij de eerste reeks foto's van de Audi Quattro's heb je veel te vele ruis op de foto omdat je Camera op iso 5000 staat. bij de andere foto's is dat al beter (iso 200, iso 320).
Gebruikt een statief, want sommige foto's zijn veeeel te wazig. (grijze en blauwe oude subaru van HPI)
Zet de iso zo laag mogelijk als je een statief gebruikt.
Plaats de lampen zo goed mogelijk en neem dan een sluitertijd van enkele seconden.
Nu zit je nog maar aan 1/4 sec. of 1/100 sec. Dat moet je dan instellen als 3" of 5" of zelfs 10" afhankelijk van hoeveel licht er op het model schijnt.
Er was toch ergens een topic met veel tips over modelauto fotografie.