Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Denk dat ik er 's morgens met mn pa heen ga en dan 's middags ff door rij naar Breukelen om een proefrit in de Peugeot RCZ THP200.
(Wilt u een proefrit maken in uw favoriete Peugeot meneer? Ja hoor. Welk model heeft uw vorkeur? De RCZ. Nog voorkeur voor een motor? Doemijdedikstemaar. De THP200 graag)
Rocky7up schreef:Weet iemand of je daar vanaf Utrecht Station makkelijk kunt komen met de bus ofzo?
Openbaar vervoer
Stap uit bij het NS-station Houten. Neem de Connexxion bus lijn 47, richting Utrecht. Deze stopt na
ca. 7 minuten voor de entrée van Expo Houten.
De lijnbus rijdt ook van en naar station Utrecht CS. Kijk voor juiste tijden en actuele informatie op de website van Connexxion.
verzamelaar van Lamborghini schaalmodellen in 1:43 en brochures
model1op43 schreef:Goed idee, ik zal de agenda eens een ochtendje blokkeren, kijken of het er van komt
Ja, gaat lukken morgen. Ik ben er niet zo vroeg, pas vanaf 13:00 ongeveer. Ik hoop dat er nog wat voor me bij zit.
In ieder geval heeft Frank een mooie bestelling voor me klaarliggen
Namac, een heerlijke beurs om rond te struinen.
Máár wat kan ik mij ENORM irriteren aan de standhouders die al om 1300/1330 inpakken om naar huis te gaan.
Verder hoop ik morgen bij te zijn!
Misschien zijn er nog wel mooie glimmende modellen te vinden.
Waarschijnlijk zal ik morgen ook bij de beurs te vinden zijn, weer lekker kraampjes afstruinen naar leuke nieuwe dingen voor in de collectie! Tot morgen!
TEmodelcar
Nieuw: MINI Cooper S Countryman 1:43 Schuco BLACK Limited Edition