Hoe lang spaar je al modelauto's
Hoe lang spaar je al modelauto's
Ik weet niet of er ooit al zo'n topic was maar lijkt mij wel een leuke toch?
Ik trap af:
Mijn eerste modelauto had ik op m'n 10 de jaar ongeveer. Was een Lambo schaal 1/18 was Burago natuurlijk om mee te spelen. Later volgde vanalles van BMW tot Honda's allemaal schaal 1/18. Toen een hele tijd niet meer naar om gekeken. Vanaf m'n 18 de begon het weer een beetje met Maistro's en Ut models.Daarna wil je toch steeds mooiere modellen en al snel was het alleen maar autoart.
Sinds 3 jaar spaar ik alleen maar Porsches in de schaal 1/18 en ik heb er nu zo'n 35. Vind ze nog altijd prachtig en ik ben van plan om nog lang door te gaan met verzamelen en hier actief te zijn natuurlijk.
Groetjes Sybren
Ik trap af:
Mijn eerste modelauto had ik op m'n 10 de jaar ongeveer. Was een Lambo schaal 1/18 was Burago natuurlijk om mee te spelen. Later volgde vanalles van BMW tot Honda's allemaal schaal 1/18. Toen een hele tijd niet meer naar om gekeken. Vanaf m'n 18 de begon het weer een beetje met Maistro's en Ut models.Daarna wil je toch steeds mooiere modellen en al snel was het alleen maar autoart.
Sinds 3 jaar spaar ik alleen maar Porsches in de schaal 1/18 en ik heb er nu zo'n 35. Vind ze nog altijd prachtig en ik ben van plan om nog lang door te gaan met verzamelen en hier actief te zijn natuurlijk.
Groetjes Sybren
Re: Hoe lang spaar je al modelauto's
Ik denk dat ik inmiddels een jaar of 5 spaar. Ben begonnen met een HW Ferrari Enzo en sindsdien ging het van kwaad tot erger. 

Vanaf 7 september 1981. Dat is de dag dat ik ben geboren. Kreeg van m'n vader direct auto's cadeau (BBurago 1:24), althans volgens mijn moeder dan. Deze heb ik nog steeds. Dit is nooit meer opgehouden, hij bleef maar auto's voor me kopen en uiteindelijk ben ik dat zelf ook gaan doen.
Thanks pap..
Thanks pap..
Vini Vidi Vici
Al 40 jaar....
oef we worden oud !!!

- squadraminiatura
- Schaal: 1:43
Die 40 jaar verzamelen is mij ook al gelukt
en dan ook al 32 jaar lid van de NAMAC... time flies
Groeten,
Ferry

Groeten,
Ferry
Al 32 jaar lid: dan had ik 6 jaar voor mn geboorte al lid moeten worden. 

de 1ste wagen hier toen het verzamelen begon was een Maisto 1/18 Chevrolet Corvette LT4 Cabrio paars.
ervoor vele matchboxen.
was begin jaren 90 (90-92)
ervoor vele matchboxen.
was begin jaren 90 (90-92)
- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik ben echt serieus gaan sparen vanaf 2000, daarvoor had ik wel wat Bburago en Maisto staan hier en daar. Mijn allereerste serieuze, nadat mijn interesse was gewekt, was de Minichamps 1:18 1999 Prost AP02 O.Panis. Nog steeds in het bezit en qua gevoelswaarde onbetaalbaar. Sentimentele zemelaar 

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
- schuifelhoofd
- Contacteer:
Van mijn 12 of zo (is ondertussen ook weer 26 jaar).
De laatste 5 jaar is het echter serieus terug beginnen kriebelen, en aangezien ik een enorme US-fan ben,
ben ik hier terug in begonnen. Ik rook niet, ik drink niet, ne mens moet toch ergens zijn geld aan opdoen he?
Maar de Burago's van weleer hebben plaatsgemaakt voor het toch iets fijner werk
De laatste 5 jaar is het echter serieus terug beginnen kriebelen, en aangezien ik een enorme US-fan ben,
ben ik hier terug in begonnen. Ik rook niet, ik drink niet, ne mens moet toch ergens zijn geld aan opdoen he?
Maar de Burago's van weleer hebben plaatsgemaakt voor het toch iets fijner werk

http://www.scale18.com/cgi-bin/page/webuser/260 GOT LIST voor mijn collectie
hoe lang ik me herinner spaar heb ik al autos om mij heen, echt verzamelen vanaf mijn 12e begonnen met Maisto (Playerz) vervolgens steeds duurder, zoals Autoart, kyosho en HWE voor de F's.
Facebookpage: https://www.facebook.com/PerryVredenbergPhotography]
Tja dat is moeilijk! ik denk wel zo'n 20 jaar, maar toen begon ik met 1/18
. Mijn echte verzameling heb ik denk ik 17 jaar, begonnen met een 1/43 BMW E1 concept van Minichamps!

kreeg me eerste model op me 5de toen kreeg ik een vw kever van burago maar die is helaas gesneuvelt
en toen bn ik later met 7-8 jaar zelf verder gegeaan met verzamelen

en toen bn ik later met 7-8 jaar zelf verder gegeaan met verzamelen
Mijn eerste model was de lamborghini diablo een gele van maisto, ik weet niet hoelang dat al geleden is ik denk jaren 90
daarna nooit wat verzamelt tot 4 jaar terug , Ben toen met minichamps vooral begonnen daarna ook 1.18 vooral autoart
en nu vooral neo en spark in 1.43 , heb ook me eerste cmc gekocht en al een paar look smarts, ik ga dus steeds duurder lijkt wel
daarna nooit wat verzamelt tot 4 jaar terug , Ben toen met minichamps vooral begonnen daarna ook 1.18 vooral autoart
en nu vooral neo en spark in 1.43 , heb ook me eerste cmc gekocht en al een paar look smarts, ik ga dus steeds duurder lijkt wel

Nieuw Honda NSX formule red
- subaru.nr1
- Schaal: 1:18
4 jaar en heb er nu 37 staan
mijn eerste model was een peugeot 307 wrc van maisto
mijn eerste model was een peugeot 307 wrc van maisto
GEZOCHT: 1/18 subaru world rally team modellen