Bedankt voor jullie reakties voor matt.
Deze homepage laat ik dan ook staan voor de mensen die er nog van willen genieten.
Tevens heeft matt zijn autocollectie nagelaten aan zijn zoon,maar hij wilt de verzameling in een keer verkopen.
Mensen met een goed en serieus bod mogen contact opnemen, via de mail
lucy en joey.
Matts DD-ers. Discussie verkoop collectie.
- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Matts DD-ers. Discussie verkoop collectie.
Zat toevallig net te kijken op Matt zijn site en zag dit in zijn gastenboek staan:
- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Re: Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.
Graag de discussies over het waarom ergens anders plaatsen 

Inderdaad zonde om de Matt's verzameling uit een te zien vallen, maar het is al om bekend dat als je de collectie in 1 x verkoopt je meestal een fractie terug krijgt.Schumi28 schreef:Zat toevallig net te kijken op Matt zijn site en zag dit in zijn gastenboek staan:
Bedankt voor jullie reakties voor matt.
Deze homepage laat ik dan ook staan voor de mensen die er nog van willen genieten.
Tevens heeft matt zijn autocollectie nagelaten aan zijn zoon,maar hij wilt de verzameling in een keer verkopen.
Mensen met een goed en serieus bod mogen contact opnemen, via de mail
lucy en joey.
Eigenlijk zou wij als absolute Mattfans de collectie moeten aankopen voor het forum, zodat deze zeker behouden blijft.

Peter heeft nog wel plek in z'n slaapkamer voor nog een vitrinekast

de vraagprijs is schijnbaar 30.000 euro
56x 1:43 / 3x 1:18 / 3x 1:24 / 1x 1:64 modellen van verstappen
Ik had ook al 3x gemaild voor de gehele Dakar vrachtwagens over te nemen , helaas nooit antwoord op gehad , dan maar nietjonnoT schreef:Inderdaad zonde om de Matt's verzameling uit een te zien vallen, maar het is al om bekend dat als je de collectie in 1 x verkoopt je meestal een fractie terug krijgt.
Eigenlijk zou wij als absolute Mattfans de collectie moeten aankopen voor het forum, zodat deze zeker behouden blijft.![]()
Peter heeft nog wel plek in z'n slaapkamer voor nog een vitrinekast

Ben bang dat ze gehele collectie niet in een keer verkocht krijgen aangezien het grote aantal
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
dat mail probleem ken ik
ik heb daar nog een volle doos staan met modellen die daar stonden om omgebouwd te worden
ik heb lucy ook wel een keer of 4 gemaild of ik die doos op kon halen , maar ik hoor ook niets terug
ik heb daar nog een volle doos staan met modellen die daar stonden om omgebouwd te worden
ik heb lucy ook wel een keer of 4 gemaild of ik die doos op kon halen , maar ik hoor ook niets terug
56x 1:43 / 3x 1:18 / 3x 1:24 / 1x 1:64 modellen van verstappen
- zipperscales
- Contacteer:
Re: Matts DD-ers. Discussie verkoop collectie.
Heb ook met Lucy gemaild over het overnemen van modellen maar ik kreeg wel netjes antwoord op mijn vragen hoor. Daar zat het probleem niet, het is alleen jammer dat ze hem dan in z'n geheel verkopen voor zo'n enorm bedrag.harrienac schreef:dat mail probleem ken ik
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
- model1op43
- Contacteer:
Dat is gruwelijk veel geld. Ik kan me best voorstellen dat het zoveel gekost heeft om de verzameling te krijgen zoals hij nu is.harrienac schreef:de vraagprijs is schijnbaar 30.000 euro
Maar dat wil niet zeggen dat je die prijs ineens kunt vangen. Als je item per item op ebay verkoopt kom je nog een heel eind, maar ineens ...

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

Aan de andere kant, als je alles per stuk verkoopt dan ben je een hele poos verder voordat alles verkocht is.
En om nou een gehele collectie te kopen? Tja, dan kun je dat niet echt meer verzamelen noemen.
Koop er liever zo af en toe 1 of meer, ipv heeeel veel tegelijk.
En om nou een gehele collectie te kopen? Tja, dan kun je dat niet echt meer verzamelen noemen.
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Ik denk dat dat logisch is. Ik neem aan dat Matt enorm veel kennis had van de waarde van wat hij verzamelde, maar dat is niet perse zo voor zijn omveld. Om voor elke auto individueel de waarde te kunnen bepalen is veel vakkennis nodig.
Ik heb gemerkt dat Matt een zeer gewaardeerd verzamelaar en graag geziende persoon was op dit forum. (gedeelten van zijn onderwerp aandachtig bekeken voordat ik mijn eerste post plaatste)otje schreef:Aan de andere kant, als je alles per stuk verkoopt dan ben je een hele poos verder voordat alles verkocht is.
Ik bedoelde te zeggen dat het zonde zou zijn als een opkoper alles in 1 keer opkoopt, en daarna zeer veel geld gaat verdienen met iets wat een ander zijn hele ziel en zaligheid ingestopt heeft.
Verkopen per stuk/kleine serie is een hels karwij, maar dat zorgt ervoor dat er echte verzamelaars zijn unieke stukken in handen krijgen, en dus zijn werk in goede handen zal vallen.
Ik hoop dat ik het zo beter uitgelegd heb.
Gr. Mark