vw kever nabouw 1:18 IS KLAAR!!
vw kever nabouw 1:18 IS KLAAR!!
hoi allemaal,
ik wil de kever van mijn zus die ze nog aan het verbouwen is gaan nabouwen voor haar verjaardag.
foto's van haar kever:
de kever heeft nu trouwens witte velgen met doppen erop, en een vierkant achternummerbord ipv een brede
het slachtoffer:
in weetikveel hoevee stukjes:
hij is nu dus klaar voor schuren.
de kleur heb ik al, de echte kleur autolak. mijn zus zou onze kever eerst zelf gaan rollen, alleen nu wordt ie toch wel gespoten. dus hebben we nog een boel verf over
bob
ik wil de kever van mijn zus die ze nog aan het verbouwen is gaan nabouwen voor haar verjaardag.
foto's van haar kever:
de kever heeft nu trouwens witte velgen met doppen erop, en een vierkant achternummerbord ipv een brede
het slachtoffer:
in weetikveel hoevee stukjes:
hij is nu dus klaar voor schuren.
de kleur heb ik al, de echte kleur autolak. mijn zus zou onze kever eerst zelf gaan rollen, alleen nu wordt ie toch wel gespoten. dus hebben we nog een boel verf over
bob
Laatst gewijzigd door bobbob op do 15 sep 2011 18:45, 4 keer totaal gewijzigd.
- B(BMW)+B(BENZ)Freak
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: vw kever nabouw 1:18
We zijn benieuwd. Geen nieuwe foto's van hoe het gaat worden of heb ik verkeerd gelezen en heb je dit al verteld
==============================
Nieuwe website: https://www.facebook.com/pages/Bbfreaks ... =bookmarks
de 1:1 kever wordt de officiele kleur geel, iets lichter dan dat er nu op zit, het model wordt die kleurB(BMW)+B(BENZ)Freak schreef:We zijn benieuwd. Geen nieuwe foto's van hoe het gaat worden of heb ik verkeerd gelezen en heb je dit al verteld
- B(BMW)+B(BENZ)Freak
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
bobbob schreef:de 1:1 kever wordt de officiele kleur geel, iets lichter dan dat er nu op zit, het model wordt die kleurB(BMW)+B(BENZ)Freak schreef:We zijn benieuwd. Geen nieuwe foto's van hoe het gaat worden of heb ik verkeerd gelezen en heb je dit al verteld
Maar als ik eerlijk mag zijn ziet de kleur van de Kever niet helemaal strak meer uit. Als ze aan het verbouwen is en deze wilt gaan houden kan ze hem dan niet helemaal laten restaureren
==============================
- Mercedesnerd
- Schaal: 1:43
je hebt wel het verkeerde model kever, maarja ik hoop dat t lukt.
nee dat klopt, ze heeft er nu andere wielkasten voor, en hij moet nog worden gespoten... hij wordt dus helemaal netjesB(BMW)+B(BENZ)Freak schreef:bobbob schreef:de 1:1 kever wordt de officiele kleur geel, iets lichter dan dat er nu op zit, het model wordt die kleurB(BMW)+B(BENZ)Freak schreef:We zijn benieuwd. Geen nieuwe foto's van hoe het gaat worden of heb ik verkeerd gelezen en heb je dit al verteld
Maar als ik eerlijk mag zijn ziet de kleur van de Kever niet helemaal strak meer uit. Als ze aan het verbouwen is en deze wilt gaan houden kan ze hem dan niet helemaal laten restaureren
klopt, ik ga er ook andere achterlampen op zetten, die rondeMercedesnerd schreef:je hebt wel het verkeerde model kever, maarja ik hoop dat t lukt.
Re: vw kever nabouw 1:18 UPDATE GRONDVERF
heej,
update:
ik heb de grondverf gespoten. is nu zo goed als klaar. dan daarna de lak gaan spuiten (alleen werkt me airbrush niet echt zo mee .
foto's:
bob
update:
ik heb de grondverf gespoten. is nu zo goed als klaar. dan daarna de lak gaan spuiten (alleen werkt me airbrush niet echt zo mee .
foto's:
bob
Re: vw kever nabouw 1:18 UPDATE LAK
heej,
udpate:
de 1:1 kever is terug van de spuiter, net een andere kelur dan we verwacht hadden... maar daar kregen we ook wat verf van mee...
dus die in me airbrush gedaan en gaan spuiten, mooi gelukt lijkt het. de lak is dus (hopelijk) klaar...
foto's:
en de kleur op de 1:1:
wat vinden jullie ervan??
nu nog laten uitharden en het interieur nog ff verven...
bob
udpate:
de 1:1 kever is terug van de spuiter, net een andere kelur dan we verwacht hadden... maar daar kregen we ook wat verf van mee...
dus die in me airbrush gedaan en gaan spuiten, mooi gelukt lijkt het. de lak is dus (hopelijk) klaar...
foto's:
en de kleur op de 1:1:
wat vinden jullie ervan??
nu nog laten uitharden en het interieur nog ff verven...
bob
Goed zo !!! De kleur past hem goed bij de 1/1.
- Mercedesnerd
- Schaal: 1:43
mooi, dat gaat helemaal goed komen
dank jullie wel mercedesnerd en chummy dj
ben met het interieur bezig met verven
en de carosserie is nog lekker aan het uitharden
ben met het interieur bezig met verven
en de carosserie is nog lekker aan het uitharden
Re: vw kever nabouw 1:18 BEN AL EEN HEEL EIND
is al een heel eind af, moet nog wat dingetjes poetsen en in elkaar zetten en die dingen...
bob
bob
Re: vw kever nabouw 1:18 BEN AL EEN HEEL EIND
ziet er netjes uit
De VAG verzamelaar in 1:18/1:43/1:87