Verfbrander om verf te verwijderen?
Verfbrander om verf te verwijderen?
Kun je een elektrische verffeun gebruiken om de verf van een metalen model verwijderen? Of smelt het metaal dan of iets dergelijks? Ik bedoel, dat ding is gemaakt voor het verwijderen van verf Is dit een dom idee? Remolie kan namelijk behoorlijk lang duren.
Re: Verfbrander om verf te verwijderen?
In principe kun je het gebruiken, maar je moet heel goed opletten dat je echt geen plastic onderdelen meer
aan de carosserie hebt zitten. Deze smelten namelijk wel weg. Het beste resultaat heb je als je hem gewoon in de thinner legt en
geduld hebt.
aan de carosserie hebt zitten. Deze smelten namelijk wel weg. Het beste resultaat heb je als je hem gewoon in de thinner legt en
geduld hebt.
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Ook dan moeten er geen plastic onderdelen meer aan zittensupra007 schreef: Het beste resultaat heb je als je hem gewoon in de thinner legt en geduld hebt.
verzamelaar van Lamborghini schaalmodellen in 1:43 en brochures
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Doe niet zo raar, verf fohn kan je echt niet gebruiken. Dan trekt ie helemaal krom en tenslotte fikt ie af.
Ik zou het zeker niet doen....het gietijzer kan gaan vervormen of zelfs zo zwaar beschadigd raken dat het barst.....
Het ligt er heel aan waarvoor je het gebruikt en HOE je het gebruikt, als je hem op zo een afstand houdt dat de verf
alleen blaren krijgt en niet te lang aan een stuk fohnt, dan lukt het wel en kan het geen kwaad. Ik spreek uit ervaring.
je moet hem er niet "tegenaanhouden" en niet alles in een keer eraf proberen te krijgen.
alleen blaren krijgt en niet te lang aan een stuk fohnt, dan lukt het wel en kan het geen kwaad. Ik spreek uit ervaring.
je moet hem er niet "tegenaanhouden" en niet alles in een keer eraf proberen te krijgen.
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!