Hierbij laat ik mijn modelauto's zien. Het zijn er nog lang niet zoveel als je hier rond ziet komen, maar ik ben pas 15 dus dat kan nog komen. Aangezien foto's meer zeggen dan woorden, hier komen ze:
1/18 Triumph GT6 Mark3 van Sunstar

1/18 Jaguar Mark2 van Maisto

1/18 Chevrolette Corvette van ? (kan iemand het me zeggen?)

1/24 Jaguar XK120 van Bburago

Dan een paar overzicht foto's van de auto's tot nu toe, samen met een 1/18 Alfa Romeo 2300 Spider van Bburago en een 1/18 Borgward Isabella van Revell, waar ik geen losse foto's van heb (kan ik op verzoek wel maken)

Na dit, over naar de kleinere modellen. De volgende modellen zijn allemaal 1/43.
VW Beetle van Hitachi

MG B van Hongwell

Triumph Stag uit de James Bond-serie

Een Citroën DS19 van Dinkytoys. Dit is een herproductie.

Dit zijn een Volvo V40, MG B met caravan en Mercedes CLK van Hongwell

Jaguar S-Type van Hongwell

Een hele wazige foto van een Mercedes sleepwagen, ook van Hongwell

En tot slot nog een overzichtfotootje van de 1/43 modellen

Nee, de foto's zijn niet perfect en nee, het zijn geen topmodellen maar ik ben er wel blij mee. Veel modellen hebben (al dan niet zichtbare) schade, vooral de Hongwell 1/43 modellen, omdat ik die op zolder vond.
Ik kan ook nog niet echt tot een leuke opstelling komen en ik weet nog niet of ik verder ga met 1/18 of 1/43 sparen. Wat is jullie mening hierover? Ik vind zelf dat de 1/43 modellen goedkoper zijn, er zijn meer modellen beschikbaar en je kan er meer kwijt, maar de 1/18 modellen zijn gedetailleerder en ik vind ze meestal iets mooier.
Als er iemand meer foto's wil, dan moet je het maar zeggen