Vanwege het grote aantal reacties vorig jaar (MAF Ferrari top 70 allertijden 2011) wil ik met behulp van jullie inbreng graag nogmaals een Ferrari top 70 allertijden 2012 samenstellen (je mag zowel straat als race uitvoeringen opgeven). Dit doe ik uiteraard alleen bij voldoende animo (minimaal 3 kantjes vol met top 10 lijstjes, om te voorkomen dat de invloed van 1 lijstje op het uiteindelijke overzicht te groot is). Je kan je top 10 laten zien op dit topic, maar je mag ook een pb tje sturen.Als je lijstje hetzelfde is als vorig jaar, kun je hieronder "geen wijzigingen" aangeven, alhoewel ik denk dat bij de meeste liefhebbers door nieuwe inzichten en ervaringen het lijstje elke keer weer (iets) veranderd. Het zou leuk zijn als ook leden reageren die niet specifiek Ferrari verzamelen (deze groep vertegenwoordigd vaak de meer bekende Ferrari's) en natuurlijk zowel de jonge als de oudere (uch

Om een idee te krijgen welke modellen er zoal zijn verschenen kun je kijken in het column: Enzo is niet meer 2.

Probeer de type aanduidingen van de modellen zo precies mogelijk aan te geven. Als je bijvoorbeeld de open uitvoering van de F355 bedoeld, geef dan aan F355 GTS of spider. Zo maak ik bijvoorbeeld in de lijst ook onderscheid tussen de 550 en 575 Maranello.
Mijn lijstje:
1) Ferrari 250 GTO
2) Ferrari 250 GT SWB
3) Ferrari 330 LMB
4) Ferrari F40
5) Ferrari 250 GT California SWB
6) Ferrari 288 GTO
7) Ferrari 599 GTO

9) Ferrari F355 berlinetta
10) Ferrari 250 Testa Rossa
Ik ben erg benieuwd naar jullie lijstjes.

Alvast bedankt voor jullie inzendingen