Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik kwam net weer wat plaatjes van mijn modellen tegen, waaronder een paar auto's. Ik ben geen verzamelaar maar een bouwer. Binnenkort staan er weer wat auto's op het programma (de drie die-cast modellen onderaan) dus misschien binnenkort wat nieuwere ontwikkelingen.
Groeten,
Erik
Laatst gewijzigd door ejk op di 24 jan 2012 01:41, 2 keer totaal gewijzigd.
squadraminiatura schreef:Een aantal foto's kwamen mij al bekend voor
Volgens mij ben je ook lid van de IPMS. ik ook dus... als auto en truckbouwer, autoverzamelaar etc.etc..
Altijd leuk.
Groeten,
Ferry
Als de foto's je bekend voor komen dan ben je ook al lang lid Ik ben net weer een beetje begonnen met bouwen en er zitten ook weer wat auto's tussen. Ik had liever de 1:43 auto's als kit gemaakt maar ik moet toegeven dat de die-cast modellen van tegenwoordig zo goed van kwaliteit zijn dat veel bouwpakketten er amper tegenop kunnen.
Ik heb de die-cast modellen wel een andere kleur gegeven en ik denk er over om ze nog wat verder te detailleren.
OK, maar als je toch aan het veranderen bent, wil je dan ook meteen even de titel veranderen? Daar kan ik nu niet meer bij. Zo vind ik het wel wat vreemd. Om mijn part maak je er erik's modellen van ofzo.
Thnx.
Laatst gewijzigd door ejk op ma 23 jan 2012 02:04, 1 keer totaal gewijzigd.