Ik ben student en ik heb niet altijd geld om modelauto's te kopen, dus is het nog niet erg uitgebreid, ook omdat ik pas begonnnen ben. Mijn verzameling bestaat uit 1:43 F1-modellen met 1 uitzondering op 1:18. Voornamelijk koop ik Minichamps modellen, maar niet van 1 bepaald team, als de auto speciaal is in mijn ogen dan is hij het kopen waard. Hieronder mijn verzameling met wat uitleg bij elke foto. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat er zo een verhaal bij staat, maar dat is mijn manier van doen

Mercedes GP showcar 2010, N. Rosberg, . Mijn eerste model, gewoon omdat ik Nico Rosberg zo een geweldige coureur vind, en ja showcar omdat ik er niets van af wist.

Mclaren-Mercedes MP4-22, L. Hamilton. 1st podium Australian GP 2007. De nieuwe aanwinst van Mclaren, die bij z'n eerste race direct een podium scoort en meedoet voor het kampioenschap.

Mclaren-Mercedes MP4-25, J. Button 2010. De wereldkampioen verhuist naar Mclaren, en de F-duct op de auto heeft een erg belangrijke rol gespeeld dat seizoen.

Brawn GP BGP001, J. Button Brazil GP 2009. Jenson Button haalt dan toch zijn eerste titel binnen met een nieuw team.

Benetton B193B testcar, J.J. Lehto, Ik heb die auto altijd al geweldig mooi gevonden, en armand had die B194 niet meer staan

Williams FW14, N. Mansell & A. Senna British GP 1991 Taxi. Een mooi moment in de F1, en toen zag je ook nog de vriendschap die er was in de paddock(ook niet altijd).

Mclaren MP4-16, M. Hakkinen 2001. Het laatste seizoen van een erg goede coureur, ook een beetje een raar mens met leuke interviews.

Ferrari 312B, J. Ickx Belgian GP 1967. De meest succesvolle Belgische F1 piloot tot nu toe, erg mooie auto ook!

Ferrari F2002. De meest onverslaanbare auto van 2000-2004, 15 van de 19 races gewonnen waaraan hij deelnam.

Ferrari F10, F. Alonso Bahrain GP 2010. Alonso huist om naar Ferrari, wint de eerste race en is weer in de running voor het WK, waar hij nipt verloor.

En last but not least, de 1:18: Ferrari F2003-GA, M. Schumacher 999GP points Canadian GP 2003. Mooie prestatie van Schumacher, en degene waarvan ik hem kocht deed hem weg voor een prikje.
Wishlist: -N. Rosberg Valencia Test 2008 (Williams)
-N. Rosberg Mercedes GP 2011