Mijn 'verzameling'

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Plaats reactie
ynnck
Schaal: 1:43

Mijn 'verzameling'

Bericht door ynnck »

Ik vond zelf dat het tijd is om mijn beginnende verzameling eens te posten op het forum, de foto's zijn niet zo super (de camera ook niet) maar goed, daar gaat het niet om.
Ik ben student en ik heb niet altijd geld om modelauto's te kopen, dus is het nog niet erg uitgebreid, ook omdat ik pas begonnnen ben. Mijn verzameling bestaat uit 1:43 F1-modellen met 1 uitzondering op 1:18. Voornamelijk koop ik Minichamps modellen, maar niet van 1 bepaald team, als de auto speciaal is in mijn ogen dan is hij het kopen waard. Hieronder mijn verzameling met wat uitleg bij elke foto. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat er zo een verhaal bij staat, maar dat is mijn manier van doen :D

Afbeelding
Mercedes GP showcar 2010, N. Rosberg, . Mijn eerste model, gewoon omdat ik Nico Rosberg zo een geweldige coureur vind, en ja showcar omdat ik er niets van af wist.

Afbeelding
Mclaren-Mercedes MP4-22, L. Hamilton. 1st podium Australian GP 2007. De nieuwe aanwinst van Mclaren, die bij z'n eerste race direct een podium scoort en meedoet voor het kampioenschap.

Afbeelding
Mclaren-Mercedes MP4-25, J. Button 2010. De wereldkampioen verhuist naar Mclaren, en de F-duct op de auto heeft een erg belangrijke rol gespeeld dat seizoen.

Afbeelding
Brawn GP BGP001, J. Button Brazil GP 2009. Jenson Button haalt dan toch zijn eerste titel binnen met een nieuw team.

Afbeelding
Benetton B193B testcar, J.J. Lehto, Ik heb die auto altijd al geweldig mooi gevonden, en armand had die B194 niet meer staan :(

Afbeelding
Williams FW14, N. Mansell & A. Senna British GP 1991 Taxi. Een mooi moment in de F1, en toen zag je ook nog de vriendschap die er was in de paddock(ook niet altijd).

Afbeelding