Porshe 911 project klaar! :D

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Porshe 911 project klaar! :D

Bericht door LorenzoGrootveld »

Hallo mede verzamelaars,
Ik ben bezig met mijn porsche 911 van een paar jaar terug ben hem aan het opknappen omdat hij mijn jongere jaren niet geheel zonder schade heeft door gemaakt :P
heb de motor en de wielen als geverft en wat kleine dingentjes wat meer realistisch gemaakt ga hem morgen in de verf afbijt of thinner zetten om de lak er af te halen omdat die een paar kleine lakschades heeft en dan als de lak er af is ben ik van plan om hem mat zwart te spuiten.
hier komen alvast een paar foto's die ik net even snel heb genomen dus mischien is de kwaliteit niet heel goed.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
http://i1267.photobucket.com/albums/jj5 ... b7017e.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door LorenzoGrootveld op za 08 sep 2012 17:22, 4 keer totaal gewijzigd.
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Porshe 911 project UPDATE

Bericht door LorenzoGrootveld »

Hallo,

Hier komt een update van mijn porsche project heb de auto vorige week helemaal kaal gemaakt van de originele lak en vandaag de auto in de primer gespoten en de deuren en kofferklep en motorkap ook. Nu wachten tot morgen als de primer goed droog is en dan de laklaag erop de lak die erop komt morgen is zijdeglans zwart hier komt een foto van de auto in de primer http://i1267.photobucket.com/albums/jj5 ... ee498c.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Morgen komt er een nieuwe update met de zwarte lak erop.
Laatst gewijzigd door Ricardo op ma 03 sep 2012 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Foto's graag max 800x600
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Re: Porshe 911 project klaar! :D

Bericht door LorenzoGrootveld »

Mijn porsche project is klaar :D
heb dinsdag en woensdag de laatste dingen gespoten en donderdag het model in elkaar gezet. Hij is nu helemaal af en ben er best tevreden over :) omdat het mijn eerste auto is die ik zelf heb gespoten. alleen de deuren sluiten niet heel goed meer maar daar kan ik niks meer aan doen AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding[img]http://i1267.photobucket.com/albums/jj5 ... 7c.jpg[img]
Gebruikersavatar
Boskoos
Berichten: 619
Lid geworden op: zo 15 jan 2012 16:06
Schaal: 1:18
Locatie: Zoersel/Belgie

Re: Porshe 911 project klaar! :D

Bericht door Boskoos »

Mooie ombouw! de achterkant vind ik zeer knap! de lichten en het mat effect.
toppertje! :thump_up:
Porsches 1/18: 18
Begonnen in september 2011
Gebruikersavatar
ronald-clio
Berichten: 654
Lid geworden op: zo 16 mei 2010 16:36
Schaal: 1:43
Locatie: Waddinxveen

Re: Porshe 911 project klaar! :D

Bericht door ronald-clio »

voor een eerste ombouw is dit een zeer mooie ombouw!!! staat de porche zeer goed die mat zwarte kleur!!! :thump_up:
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Porshe 911 project klaar! :D

Bericht door bobbob »

Is wel netjes :thump_up:
Logootje voor lijkt een beetje groot, en lijken wat dingetjes om heen te zitten... :wink:
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: Porshe 911 project klaar! :D

Bericht door supra007 »

Mooi gedaan!

Ik weet niet precies zeker hoe de deuren van deze porsche vast zitten, maar volgensmij zitten ze met een stuk ijzer (geklemd) vastgeschroefd aan de carosserie.
Als dit het geval is, kun je deze twee schroeven wat strakker aandraaien. Dan kun je de deuren gewoon dicht duwen en dan sluiten ze ook mooi aan.

Succes :thump_up:
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
Llarso08
Berichten: 269
Lid geworden op: za 12 mei 2012 10:25
Schaal: 1:43
Locatie: Meerlo (Noord-Limburg)

Re: Porshe 911 project klaar! :D

Bericht door Llarso08 »

bobbob schreef:Is wel netjes :thump_up:
Logootje voor lijkt een beetje groot, en lijken wat dingetjes om heen te zitten... :wink:
Inderdaad het logotje lijkt wat groot

Maar toch vind ik dat dat niet veel uit maakt want ik vind hem er echt kei gaaf uit zien :D
Vooral dat mat zwart effect is mooi samen met de velgen en de lampen :idea: :)
Mijn verzameling
Update 10-07-2019: Golf IV GTI


http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=22104"
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Re: Porshe 911 project klaar! :D

Bericht door LorenzoGrootveld »

supra007 schreef:Mooi gedaan!

Ik weet niet precies zeker hoe de deuren van deze porsche vast zitten, maar volgensmij zitten ze met een stuk ijzer (geklemd) vastgeschroefd aan de carosserie.
Als dit het geval is, kun je deze twee schroeven wat strakker aandraaien. Dan kun je de deuren gewoon dicht duwen en dan sluiten ze ook mooi aan.

Succes :thump_up:
de deuren zitten aan de carosserie vast met een busje en aan het deurscharnier zit een gat waar die in valt en daardoor heen een schroefje maar die zit al heel strak vast.
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Re: Porshe 911 project klaar! :D

Bericht door LorenzoGrootveld »

bobbob schreef:Is wel netjes :thump_up:
Logootje voor lijkt een beetje groot, en lijken wat dingetjes om heen te zitten... :wink:
het logo heb ik met google gezocht en op word kleiner gemaakt en op de auto geplakt met lijm dat zijn de dingentjes om het logo een beetje lijm resten. maar vind de ook wel dat het mooi staat zo iets groter inderdaad.
Plaats reactie