Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
idd zonde haha....maar jah als je hem toch idd zelf houd kun je hem beter naar je eigen zin aanpassen.
ik heb hem hier ook staan en wil er misschien nog alu borbet a onder gaan zetten,maar dan wel zodat de originele vr6 wielen nog terug kunnen.
maak er wat moois van....enne....fotooooos (na/tijdens de aanpassingen)
Gerrit78 schreef: idd zonde haha....maar jah als je hem toch idd zelf houd kun je hem beter naar je eigen zin aanpassen.
ik heb hem hier ook staan en wil er misschien nog alu borbet a onder gaan zetten,maar dan wel zodat de originele vr6 wielen nog terug kunnen.
gr Gerrit
Hey
Klopt helemaal wat je zegt ik pas hem idd naar mijn smaak aan . vin de standaard velgen 10 keer niks maja dat is smaak.
Ik zou fotos maken van en na de aanpassing moet eerst het spul nog bestellen dus .
Daarom ....
ik vind de standaard velgen ook niet mooi ..maar jah tis wel origineel haha...waar bestel jij je spullen?
Gr Gerrit
modelcartuning050 schreef:
Gerrit78 schreef: idd zonde haha....maar jah als je hem toch idd zelf houd kun je hem beter naar je eigen zin aanpassen.
gr Gerrit
Hey
Klopt helemaal wat je zegt ik pas hem idd naar mijn smaak aan . vin de standaard velgen 10 keer niks maja dat is smaak.
Ik zou fotos maken van en na de aanpassing moet eerst het spul nog bestellen dus .
Haha kan wel maar dan moet ik een heel groot stuk weg dremelen..
maar ben nog niet zeker of deze velgjes er onder komen want wil ze
misschien onder de golf 6 zetten en die velgen weer onder de golf 4 .
Heb nog een ander setje liggen die ik dan onder de golf 3 ga doen denk ik.
Maar dat moet ik even zien .