1:18 Bburago Ferrari 456 GT probleempje

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
WoetieBoendie
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 08 apr 2013 14:16
Schaal: 1:18

1:18 Bburago Ferrari 456 GT probleempje

Bericht door WoetieBoendie »

First of all.. Ik ben nieuw op het forum dus zal ik me allereerst even voorstellen.

De naam is Wouter en ik verzamel specifiek Chevrolet Corvette modellen.
Ik ben daar nog maar net mee begonnen dus heb nog niet veel interessants op 1 zelf omgebouwde 1957.
Ik ben een amateur bouwer en doe wel eens projecten voor kennissen.

Wat ons brengt bij het huidige probleem.

Ik heb de opdracht gekregen een Bburago 456 GT opnieuw te spuiten.
De man van wie hij is heeft hem op de rommelmarkt gekocht van iemand die er niet echt een best spuitwerkje over gegooid heeft.
Ongelijk gespoten, doffe afwerking, vegen, krassen, druipers en vingerafdrukken in de lak.

Nou heb ik hem opengehaald en kwam voor een leuke verrassing te staan. De voorkant (de motorkap en voorbumper) zouden er af moeten kunnen zodat je overal mooi bij kan.
Na lang zoeken en prutsen heb ik nog steeds niet gevonden hoe dat moet.
Voor een mooi resultaat moet hij echt los.
De vraag is dus: Heeft iemand ervaring met dit model en zou diegene mij kunnen helpen?

Nogmaals het betreft hier een 1:18 1992 Ferrari 456 GT van Bburago.

Alvast bedankt.
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: 1:18 Bburago Ferrari 456 GT probleempje

Bericht door rsh_scuderia »

Hoi Wouter,

Doordat de 456 GT van Bburago nu maar enkele euro's kost, zou ik gewoonweg een nieuwe zoeken op Marktplaats.
Tenzij het echt om een gelimiteerde versie gaat met lederen sokkel, of de Prins Bernhard versie.
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48