Na een aantal jaren weinig tot niet met de modelauto bezig te zijn weer begonnen en wat is beter dan kennis te maken op een nieuw (voor mij dan )forum.
Ik ben een verzamelaar en liefhebber van modelauto's met diverse lijnen in mijn verzameling.
Het is ruim 35 jaar geleden begonnen met het terugvinden van een Dinky Toy .
Na eerst van alles verzameld te hebben is er wat meer gericht begonnen met verzamelen.
De hoofdthema's zijn Volvo personenauto's en miniatuurauto's welke ik gekregen zou kunnen hebben toen ik zelf een kind was.
Dit omvat dan de periode jaren 50 tot eind jaren 60.
En dit thema heeft weer gezorgd voor een hernieuwde activiteit wat betreft modelauto's.
In de loop der jaren een aantal modelletjes opgeknapt en of geprobeerd terug te brengen naar de staat zoals ze ooit verkocht werden.
Hieronder een paar foto's om te laten zien wat ik er van terecht breng.

De Nash Rambler is de bewuste DT welke terug is gevonden en de Schoolbus is een restauratie van een aantal jaren geleden.

Hier een tankwagentje wat opgeknapt bij een benzinepompset wat niet opgeknapt is en ook nog een 2de tankwagentje wat ooit ook nog opgeknapt zal worden.

Dit vind ik mijn best geslaagde opknapper.

Hier een paar Volvo's van Spot-on,de linkse is opgeknapt en de overige 2 wachten op een opknapbeurt.
Ik ben meer een lezer dan een poster maar hoop zo nu en dan een nuttige bijdrage te kunnen leveren en als ik wat leuks heb om te laten zien zal ik het niet laten.
met vriendelijke groet,
Aad