Ferrarifan schreef:Respectabele collectie. Schaal 1:43 heeft zo lekker veel aanbod.
Gelukkig (voor mij) is schaal 1:18 bezig een inhaalslag te maken.

Heb je voorkeur voor bepaalde Italiaanse merken

Bedankt voor de reacties. geen voorkeur qua merk, zolang het maar italiaans is. wat makers betreft natuurlijk wel. tot 5 jaar terug had ik ook wat Ixo's (vooral die Maserati's) maar die heb ik er van tussen gedaan. ook heb ik bijv. nooit Hotwheels gekocht.
om op de vorige vraag te antwoorden: ik verzamel ondertussen zo'n 20 jaar (sinds m'n 15 jaar that is). eerste modellen waren nog Onyx f1's en minichamps dtm-ers. toen kocht ik alles
wat ik leuk vond: van Impreza's en evo's tot porsche mondeos, maar dat was niet vol te houden. op een gegeven moment enkel nog Italiaanse auto's beginnen kopen en al de rest verkocht, daar zaten toen oa. zo'n 100 f1-modelletjes van minichamps bij.
ik heb de laatste jaren vooral een zwak voor al dat jaren '50 en '60 grut van Art-model en Best. en ik probeer van Red-line alles van Le Mans vast te krijgen. van Minichamps heb ik
behalve 2 dtm-ers en enke speciale modellen voor de japanse markt alles. van Spark tot voor een paar jaar ook, maar de felle prijsstijgingen hebben me de das omgedaan:-) tot dan lukte het nog, ik heb bijna alle pantera's, lc2's en 156 tourwagens, maar van de recentere uitgaves ontbreek ik veel. door die prijsstijgingen ook deels overgestapt op bbr en Looksmart. vroeger waren die prijzen tov minichamps factor 3-4, nu soms nauwelijks 2, dan is de keuze snel gemaakt.
ik koop ook bijna nooit online, ik probeer vooral te zoeken op beurzen en héél veel geduld te hebben:-)