De_Modelautogarage showroom.(Update: 17-07 | P57)
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
De_Modelautogarage showroom.(Update: 17-07 | P57)
Laatst gewijzigd door De_Modelautogarage op do 19 jul 2012 22:17, 77 keer totaal gewijzigd.
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
- De_Modelautogarage
- Contacteer:
Ja morgen ga ik een lijstje maken en dan met een paar foto's erbij de Mercedes van Albers koop ik bij iemand die ik ken omdat ik bij hem wel eens een model heb gekocht.En hij kent weer iemand die de modelen bestickerd .De Alfa Romeo is een keurig model inderdaad alles sluit netjes aan en hij heeft vering wat ik niet had verwacht.Dus ik weet niet of ik morgen al die lijst heb maar morgen in ieder geval meeeer foto's .
De_Modelautogarage
Tekno -> 7
-
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Die Alfa en die Albers DTM zijn zeer mooi, die Porsches zijn ook niet te versmaden (mooi woord). Je hebt mooie aankopen gedaan hoor! Die Albers zou ik zo van je willen overnemen en zo te horen willen dat er wel meer op het forum.
Het eindresultaat van de Alfa verschilt nogal van het eerste plaatje dat we hier op het forum zagen.
Het eindresultaat van de Alfa verschilt nogal van het eerste plaatje dat we hier op het forum zagen.
Bart schreef:Die GT2 en die Albers
Hoe kom je eigenlijk aan die Albers
Die Albers is officieel nooit uitgekomen, maar erg makkelijk na te maken.. Voor zover ik weet is het model helemaal hetzelfde als de auto van Turner uit 2001 (Albers reed ook met nummer 42), dus hoef je alleen de naam-decal te vervangen. Mooie aanwinsten trouwens!
Gezocht: UT Models Porsche 911 (993) Turbo S + GT2 + Carrera RS
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
DTM schreef:Bart schreef:Die GT2 en die Albers
Hoe kom je eigenlijk aan die Albers
Die Albers is officieel nooit uitgekomen, maar erg makkelijk na te maken.. Voor zover ik weet is het model helemaal hetzelfde als de auto van Turner uit 2001 (Albers reed ook met nummer 42), dus hoef je alleen de naam-decal te vervangen. Mooie aanwinsten trouwens!
Niet helemaal, de Vodafone sticker op de voorruit (bij die van Turner staan ARCOR), en het startnummer logo (bij die van Turner staat er groot D2 en in kleine letters vodafone op)
- De_Modelautogarage
- Contacteer:
Heb er vandaag weer 3 gekocht ken helaas geen foto's laten zien want ik heb ze bij me ouders moeten inleveren voor de kerst .Er zijn er wel weer 2 onderweg.De 3 die ik moest inleveren zijn:
MC Laren F1 Zilver UT-Models
MC Laren GTR F1 Oranje/Zwart
Mercedes Benz CLK DTM T.Coronel testcar.
En de 2 die onderweg zijn:
Ford Expedition edey bauer Blauw/Beige UT-Models
Ford Expedition XLT Beige UT-Models
Wel wat anderen model die ik al heb:
[/img]
MC Laren F1 Zilver UT-Models
MC Laren GTR F1 Oranje/Zwart
Mercedes Benz CLK DTM T.Coronel testcar.
En de 2 die onderweg zijn:
Ford Expedition edey bauer Blauw/Beige UT-Models
Ford Expedition XLT Beige UT-Models
Wel wat anderen model die ik al heb:
[/img]
De_Modelautogarage
Tekno -> 7