Autoart Bugatti Chiron 1/18

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
kwiebje
Contacteer:

Autoart Bugatti Chiron 1/18

Bericht door kwiebje »

Hier zijn wat betere foto's van de Autoart Bugatti Chiron 1/18:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Erg mooie gedetailleerd model en ben benieuwd wanneer we hem hier in nederland kunnen aanschouwen.... :thump_up:
Afbeelding
1op18

Heel erg mooi!

Bericht door 1op18 »

een pluimpje voor de bouwers van dit schitterende model!
:thump_up:

Schitterend interieur! wat een detaillisten!
Ben benieuwd naar hoeveel hij gaat kosten! :wink:
1op18
elcamino
Schaal: 1:18

BUGGATI

Bericht door elcamino »

ik heb hem al gezien hier in het zilver mooi model hoor
Bij de haan autodrome in oss
Bracer

Bericht door Bracer »

Héél mooi gedetailleerd idd, en zou ook zeker mooi staan naast zn grote broer(s) :P vooral het dashboard zziet er als een detaillistenwerkje uit :thump_up: één minpuntje misschien de bleekbruine kleur die gebruikt is voor het interieur :?
Afbeelding
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Het zou mooier geweest zijn als ze de zelfde kleur hadden gebruikt die ze in de andere bugatti''s ook gebruikt hebben. Staat veel rustiger naar mijn mening.
Afbeelding
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Dit model is in de kleur die het prototype ook had (Bugatti blauw) dus kleurtechnisch is hij juist.

Evenals de Veyron (dit is een compleet ander model!) welke in de uitgegeven kleurstellingen op 2 Duitse shows heeft gestaan. Overigens heb ik hier ook een gele van gezien, maar die vond ik minder geslaagd.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Herman schreef:Evenals de Veyron (dit is een compleet ander model!) welke in de uitgegeven kleurstellingen op 2 Duitse shows heeft gestaan. Overigens heb ik hier ook een gele van gezien, maar die vond ik minder geslaagd.

Ik snap niet dat ze die niet ook in een blauwe versie uitgebracht hebben. Blauw zoals hier boven hoort gewoon bij Bugatti. :thump_up:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Komt de Veyron ook in het blauw? Ik hoorde namelijk dat er een blauw AA model van een Bugatti komt die alleen via bugattidealers verkocht mag worden. Kan de Veyron in de blauwe versie zijn en anders de Chiron... :?:

De Veyron liet trouwens zo lang wachten omdat Bugatti een gelimiteerde oplage wilde en de doos in Duitsland gemaakt werd en naar China verscheept werd om daar om het model te komen. Bugatti schijnt ook vrij moeilijk over de doos te hebben gedaan. Hoe gelimiteerd de oplage nu is kan ik nog steeds niet achterkomen. Jammer dat ze het niet op het certificaat zetten. Straks nummeren ze door tot 12000 stuks... :?

Edit: Bedacht me later dat die Veyron natuurlijk vanuit de fabriek verkocht wordt. Lijkt me dus dat die modellen niet alleen in Molsheim te krijgen zijn. Dan zal het wel via door Bugatti gekozen kanalen zijn ipv de normale winkel.
Laatst gewijzigd door St. Paul op zo 09 jan 2005 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Vindt het model zeer geslaagd. Alleen hadden die glimmende velgen voor mij niet gehoeven.
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Veyron in het blauw (foto door mijn vader gemaakt, bij een selecte volkswagen dealer in Berlijn, afgelopen kerst). Daar stonden alle leuke auto's die VW in het programma heeft.

Afbeelding
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Herman schreef:Veyron in het blauw (foto door mijn vader gemaakt, bij een selecte volkswagen dealer in Berlijn, afgelopen kerst). Daar stonden alle leuke auto's die VW in het programma heeft.

Dan zal dit degene zijn waarvan ik hoorde dat ie misschien niet via normale kanalen verkocht gaat worden. Terwijl dit degene is waar ik voor zou kiezen. Blij dat ik Bugatti niet doe. :wink: :mrgreen:
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Als je bovenstaande blauwe wil kopen, neem dan wel effe een autoambulance mee, dat is het makkelijkste, aangezien hij nog niet op kenteken staat.
En neem effe naar schatting euro 1.000.000,- mee.

Hier nog 2 foto's om e.e.a te verduidelijken:

Afbeelding
Afbeelding
///M Power

Bericht door ///M Power »

Wauw :worshippy: 16 cilinder 1001 pktjes, das lang niet gek :D
Afbeelding
De_Modelautogarage
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Die Chiron is echt een pracht wagen :D
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
coolpappa04

Bericht door coolpappa04 »

hallo,deze komt wel degenlijk uit op 1/18 in het blauw.ik bestel regelmatig rechtstreeks bij AA in hongkong en als je je op de site inlogt en gebruikersnaam aanmaakt kan je modellen zien die gaan uitkomen die niet op de site staan
groetjes peter
http://www.autoartmodels.com

hier zijn enkele foto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

BUGATTI EB 16.4 VEYRON SHOW CAR (ROYAL DARKBLUE/BRILLIANT BLUE)
Model Number : 70903
Category : Street
Scale : 1:18
Make : BUGATTI

Coming Soon

[Mod-edit] Probeer voortaan alles in 1 post te houden, scheelt een hoop werk ;) Markopolo
Gesloten