Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
die heb je zeker van de duitse site afgehaald....
deze mensen hebben op de site alle porsche modellen van UT staan en hebben er ook eigenlijk allemaal getuned...
verder maken deze mensen ook tuningonderdelen voor 1:18 modellen maar die zijn erg duur....
ik zal vanaaf even de site zoeken...
maar ik zou hem kopen als ie niet te duur is!!!
porsche959
verzamelen is net een bacterie, het begint met 1 en het worden er steeds meer........
Schitterend! Ziet er uit als echt vakwerk. Ik weet niet wat ie moet kosten Als ie niet tè duur is (maar er mag wel een wat hoger prijskaartje aan zitten imo) zou ik 'm zeker kopen
porsche959 schreef:die heb je zeker van de duitse site afgehaald.... deze mensen hebben op de site alle porsche modellen van UT staan en hebben er ook eigenlijk allemaal getuned... verder maken deze mensen ook tuningonderdelen voor 1:18 modellen maar die zijn erg duur.... ik zal vanaaf even de site zoeken... maar ik zou hem kopen als ie niet te duur is!!! porsche959
Welke site
Gezocht: UT Models Porsche 911 (993) Turbo S + GT2 + Carrera RS
Ik vind hem ook prachtig gedaan, en tsja het blijft nog altijd wat de gek ervoor geeft maar deze zou ik mits het mijn schaal was maar moeilijk kunnen laten staan