Spielwarenmesse

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
Jos
Schaal: 1:43

Spielwarenmesse

Bericht door Jos »

Over een paar weken is het weer zo ver, de Spielwarenmesse in het duitse Nürnberg. Gaat er iemand heen? Mogen particulieren er ook heen?
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Ik ga daar zeker naar toe, in principe is het voor handelaren en mogen er geen partikulieren komen.
Ik weet zeker dat ik er Droomautoos en Curbstone ook tegenkom :mrgreen:
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Kun jij dan daar voor het forum de nieuwigheden dan niet op de gevoelige plaat leggen? Dat zou wel heel erg leuk zijn :thump_up:
Afbeelding
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

kwiebje schreef:Kun jij dan daar voor het forum de nieuwigheden dan niet op de gevoelige plaat leggen? Dat zou wel heel erg leuk zijn :thump_up:

Ik mag de digitale camera van mijn dochter lenen, heb ik al gevraagd.
Officieel mogen er geen foto's genomen worden, ze zijn bang voor imitaties uit het verre oosten
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Maar voor het modelautoforum wil je zeker wel een poging wagen of niet? Heb ooit wel op een site foto's gezien van mensen die daar geweest waren en hadden heel veel foto's gemaakt. Gewoon goed je best doen hihi :mrgreen:
Afbeelding
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

kwiebje schreef:Maar voor het modelautoforum wil je zeker wel een poging wagen of niet? Heb ooit wel op een site foto's gezien van mensen die daar geweest waren en hadden heel veel foto's gemaakt. Gewoon goed je best doen hihi :mrgreen:

Zal ik zeker doen, als ik een internet aansluiting vind zal ik ze daar al proberen online te zetten :D
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Wij nemen zeker een camera mee... en fotoos zullen we er ook mee maken...

Helaas zullen jullie wel even geduld moeten hebben tot we weer terug zijn. Er is geen mogelijkheid om ze op onze reis op het web te zetten...

immitaties uit het midden-oosten.... :shock: maar ze maken toch niet zoveel in Drenthe.. :?
Plaats reactie