Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hoe gaan de deuren nu open en naast de ruiten waar je de motor kan zien zit niks, een onafgewerkt stuk (zowel links als rechts)
Verder ontbreken er typische GTR onderdelen.
Jammer jammer, het kenmerkende model van de auto is helemaal om zeep, en die botsautokleur maakt het er niet beter op. Vind het een beetje een rijdende badkuip zo, eeuwig zonde
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Ik vind het ook niet echt geslaagd, als ze nou de achterkant nog steeds hoog hadden gelaten was het misschien wat geweest maar nu lijkt het inderdaad niet meer als een rijdende badkuip ben wel benieuwd hoe ze de deuren hebben gedaan
Jeetje Kwieb... Wil je me dood hebben? Bijna een hartaanval! Mclaren hoor je niet aan te sleutelen! Als ze er 5 doen zou het wel gelijk de snelste productiecabrio ter wereld zijn. Moeten er weer 5 Porsche cabrioos getuned worden om daar over heen te komen.
Jollyclub schreef: Jammer jammer, het kenmerkende model van de auto is helemaal om zeep, en die botsautokleur maakt het er niet beter op. Vind het een beetje een rijdende badkuip zo, eeuwig zonde
Precies wat ik dacht.. je haalt de hele lijn uit de auto.. echt zonde
Ojee... Volgens mij ben ik de enige die hem wel aardig vind Zeker van de zijkant is de auto nu gewoon een mooie strakke lijn geworden Hoewel de originele natuurlijk niet/nauwelijks te verslaan is qua looks (en qua snelheid....BMW ///m power he )