Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zag deze foto op de website van Maisto... Kan iemand mij vertellen waar ik dit model kan bestellen? Ik weet dat het kan bij Duitse dealers, maar bij de webshops kon ik 'm nog niet vinden..
Ik heb wel gehoord dat AA ook een Cayenne uitbrengt... Weet iemand daar iets van [/img]
Ricardo schreef:Gaan wel geruchten dat autoart dit model gaat uitbrengen. Moet zeggen dat bovenstaande foto niet verkeerd is
Vond ik ook. De gewone versie van Maisto heb ik laten staan... Het geld dat ik daarmee bespaar kan beter besteed worden aan AA of Kyosho (al heeft Kyosho geen Porsche
TVR freak schreef:Ik heb in exact zo een mee gereden. Hij was dan wel rood, maar voor de rest het zelfde. Weegt 2300 kio, maar er zit wel 500 pk in. Echt een gaaf ding!
Een Turbo??? Ik heb wel meegereden in een Cayenne S maar nog niet in een Turbo, lucky you!!!
TVR freak schreef:Ik heb in exact zo een mee gereden. Hij was dan wel rood, maar voor de rest het zelfde. Weegt 2300 kio, maar er zit wel 500 pk in. Echt een gaaf ding!
Een Turbo??? Ik heb wel meegereden in een Cayenne S maar nog niet in een Turbo, lucky you!!!
ja, een Turbo met Performance Package ej! Dit schaalmodel heeft ook zo'n pakket, want hij heeft andere wielen dan de normale Turbo en S.
Deze versie heeft dus geen 450, maar 500 pk, ceramische remschijven, grotere koelers en een aerodynamischere neus. Het is de allereerste in Nederland, net een week oud.
Ja die ziet er inderdaad wel goed uit,
Ik heb de Porsche Cayenne V6 in het zwart, de Cayenne S in het blauw en de Cayene Turbo in het zilver. Allemaal op 1/18
Maar ik vind hem veruit het schoonste in het zwart, een stoer uitzicht zoals dat het moet zijn.
Als iemand het weet, zou die het dan ook aan mij kunne zeggen?
Want die zou ik ook wel willen aanschaffen..
Een Turbo??? Ik heb wel meegereden in een Cayenne S maar nog niet in een Turbo, <a href="http://www.serverlogic3.com/lm/rtl3.asp?si=11&k=lucky%20you" onmouseover="window.status='lucky you'; return true;" onmouseout="window.status=''; return true;">lucky you</a>!!!
Ik ging donderdag naast een Cayenne Turbo parkeren...
Ik heb de auto toch maar ergens anders neer gezet , hij zat namelijk onder de krasjes en deukjes.
Toch zonde... iemand die er genoeg geld voor heeft maar er zo mee omgaat... Parkeren kon die ook niet, de velgen waren goed beschadigt.