Gastenboek, bericht in het Duits

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Plaats reactie
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Gastenboek, bericht in het Duits

Bericht door Muiter »

Kan iemand voor mij het bericht uit het gastenboek vertalen?
Met mijn Duits kom ik er niet uit.
Liebes Team, Obwohl ich mit Eurer Grafik und Seitenfarbe nicht so ganz einverstanden bin, muss ich doch sagen, dass der Inhalt und der Aufbau der Seite einfach toll ist. Ich habe verzweifelt versucht mal eine Seite zu finden, die auf alle meine Fragen eine Antwort hat. Und Eure ist so eine Seite. Die Information die ich benoetigte habe ich auf Anhieb gefunden, ohne lange suchen zu muessen. Ich danke Euch fuer einen erfolgreichen Tag. MFG

Klopt de vertaling van Babel Fish een beetje?
I must say dear team, although I do not agree so completely with your diagram and side color, nevertheless that contents and the structure of the side are simply mad. I have to find desperately tried times a side, which has my questions an answer on all. And your is so a side. The information which I needed has I at first attempt found, without having to search for a long time. I thank you for a successful day MFG
Oprichter van modelautoforum.nl
Jos
Schaal: 1:43

Bericht door Jos »

Geacht team,

hoewel ik het niet helemaal eens ben met de graphics en de kleur van jullie site, moet ik toch zeggen dat de opbouw en de inhoud van de site gewoonweg perfect is. Ik heb veel naar een site gezocht die op mijn vragen een antwoord heeft, en jullie site is er zo een. De informatie die ik nodig had heb ik zonder lang te hoeven zoeken gevonden (Anhieb weet ik niet..). Ik dank jullie voor een succesvolle dag.

met vriendelijke groet
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Hier de volledige vertaling:

Lieve Team (Geachte Team) Alhoewel ik met jullie grafische voorstelling en site kleur niet zo helemaal gelukkig ben, moet toch zeggen dat de inhoud en de opbouw van de website werkelijk goed is. Ik heb vertwijfeld (getracht) van een website te vinden die op al mijn vragen een antwoord heeft. En jullie website is zo een. De informatie die ik nodig had heb ik zonder slag of stoot (=anhieb) gevonden, zonder lang te moeten zoeken. Ik bedank jullie voor een succesvolle dag. MFG
Afbeelding

Forza Ferrari
Jos

Bericht door Jos »

wijsneus :P was mijne niet goed genoeg ofzo
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Jos schreef:wijsneus :P was mijne niet goed genoeg ofzo

Jouw bericht moet er op gekomen zijn terwijl ik het mijne was aan't maken, zodoende... :roll:
Afbeelding

Forza Ferrari
Jos

Bericht door Jos »

ok :mrgreen:
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

:thump_up: Bedankt :thump_up:
Oprichter van modelautoforum.nl