Stickers laten maken

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
alfa_44

Stickers laten maken

Bericht door alfa_44 »

Beste,

Ik moet een auto bestickerd hebben. (als cadeau) Nu kan ik het laten bedrukken, wat me veel geld gaat kosten. Echter ik heb het forummodel bekeken en deze is bestickerd. Ik heb Muiter al een email gestuurd maar krijg helaas geen antwoord van hem terug.

Ik wil graag een adres te weten komen waar ik van die stickers kan laten maken die je nat moet maken en dan op het model kan drukken. Weet iemand waar ik dit kan laten doen.

MvG,

Alfa_44
Frenk74
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Dit kun je zelf vrij makkelijk maken. Ik weet niet wat voor een decals er gemaakt moeten worden, maar misschien heb je hier wat aan :
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=306
alfa_44

Bericht door alfa_44 »

Dank je voor het vlotte antwoord. Ik zal hier eens even goed naar kijken want dat is precies wat ik nodig heb.

Nogmaals bedankt
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Re: Stickers laten maken

Bericht door Muiter »

alfa_44 schreef:Ik moet een auto bestickerd hebben. (als cadeau) Nu kan ik het laten bedrukken, wat me veel geld gaat kosten. Echter ik heb het forummodel bekeken en deze is bestickerd. Ik heb Muiter al een email gestuurd maar krijg helaas geen antwoord van hem terug.

Ik loop inderdaad achter met het beantwoorden van mijn e-mail. (opleiding kreeg ditmaal wel voorrang), mijn excuses daarvoor.

De decals kun je zelf maken zoals Frenk74 melde. Succes.
Oprichter van modelautoforum.nl
Plaats reactie