Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb nu mijn meest gewilde 1:43 minichamps model van iemand overgenomen, ik zal binnenkort even foto's maken als ik mijn camera weer heb terug gekregen van mijn vriendin:
Wat is voor jullie het meest gewilde autootje? Plaats dat dan in dit topic!
Helaas ben ik dit model nog niet tegen gekomen. En als het te koop was, waren de prijzen echt geschift. Dus dit model is mijn meest gewilde wagen momenteel
Ik ben al zo'n kleine 2 jaar op zoek naar een 1/18 Ferrari model van het modelauto merk EXOTO.
Het betreft:
Model: 1975 Ferrari 312T
Version: Winner, 1975 Grand Prix of Italy
Drivers: Clay Regazzoni (No driver version)
Item: GPC97051B
Dit model zou mijn huidige verzameling van Exoto modellen kompleet maken. Ik heb dan alle "No Driver versie" Ferrari modellen. Helaas zie ik het somber in, dat dit model ooit in mijn vitrine komt. Het is volgens mij een van de zeldzaamste modellen, waar niet aan te komen is.
Quote 27-04-2004,
"Waanzinnig", met dank aan Motorhead en Droomautoos staat dit model nu in mijn vitrine.
.
Laatst gewijzigd door The Red Dream op wo 27 apr 2005 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
AUTOart Dodge Viper GTS/R , maakt niet uit welke versie. Het lot pest mij echter , ik vis altijd achter het net ofwel is de prijs schandalig.
Ik ken t probleem, heb er wel al 2 staan voor een zeer redelijke prijs en als er nieuwe worden aangeboden wordt ik meestal gesniped Iig, deze wil ik op het moment t allerliefste:
1/18 DODGE VIPER GTS R WINNER OF ROLEX 24 DAYTONA 2000 --- O.BERETTA / D.DUPUY / K.WENDLINGER #91
Ik weet een winkel in Duitsland waar ie erg goedkoop is (39 euro), maar ik heb geen creditcard dus kan 'm niet bestellen Het gaat trouwens om de 1:18 versie van Autoart. Als iemand wilt weten waar je 'm kan bestellen voor deze prijs moet ie maar een pm sturen.
Edit: Ik kreeg net een tip waar ik 'm wel kan kopen voor dezelfde prijs en dan met bankoverschrijving
Laatst gewijzigd door DTM op ma 18 apr 2005 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gezocht: UT Models Porsche 911 (993) Turbo S + GT2 + Carrera RS