Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dit is mijn verzameling van modelauto's.
Ik spaar eigenlijk van alles wat :
F1-auto's, DTM, modelauto's van Nederlandse coureurs, Spykers, en BMW's. Hier zijn wat foto's, meer en mooiere foto's volgen later.
Je foto's werken zo niet maar je link wel, Ziet er strak uit die vitrine zo. Hangen er speciale lampen voor of heb je een lamp er op gericht? Ziet er mooi uit iig.
Laatst gewijzigd door St. Paul op zo 08 mei 2005 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niet waarom m'n plaatjes niet werken?? Weet misschien iemand hoe dat kan?
Maar mijn vitrine is zelf gebouwd, dat licht erin is gewoon van inbouwspotjes
Laatst gewijzigd door BMW M3 GTR op zo 08 mei 2005 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW M3 GTR schreef:Maar mijn vitrine is zelf gebouwd, dat licht erin is gewoon van inbouwspotjes
Netjes gedaan. Maar nadeel van inbouw spotjes is dat de bovenste planken lekker licht zijn en de onderste donker omdat alle auto's het licht tegen houden. Jouw kast staat best vol maar de onderste laag staat toch redelijk goed in het licht. En er staat een weerkaatsing van een lamp op je ruit. Heb je aan de buiten kant nog een spot erop of is dat gewoon de lamp?
BMW M3 GTR schreef:@ St. Paul: Inderdaad, vergete, k heb ook nog 1 lamp gericht op mijn vitrinekast.
Mij ontgaat niets. Maar moet zeggen dat ik ook goed zat te kijken omdat het er erg goed uit ziet. Die donkere binnenkant laat de modellen er erg goed uitspringen. Is eigenlijk wel erg mooi Mijn kasten zijn licht van binnen, daarom.