detaileringssetje voor Bburago F40 1:18 op Ebay

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
bigodino
Contacteer:

detaileringssetje voor Bburago F40 1:18 op Ebay

Bericht door bigodino »

Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
DTM

Bericht door DTM »

Ik kwam dit setje een paar weken geleden ook al tegen op Ebay en vind het zelf een hele mooie set voor weinig geld. Heb al een keer met de fabrikant/verkoper gemaild en ga binnekort zo'n setje bestellen voor de ombouw van mijn F40.
Gezocht: UT Models Porsche 911 (993) Turbo S + GT2 + Carrera RS
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

DTM schreef:Ik kwam dit setje een paar weken geleden ook al tegen op Ebay en vind het zelf een hele mooie set voor weinig geld. Heb al een keer met de fabrikant/verkoper gemaild en ga binnekort zo'n setje bestellen voor de ombouw van mijn F40.
Mag ik vragen wat zoiets totaal kost? Op ebay is het nog een vrij lage prijs lijkt mij, maar dat zal vast nog gaan oplopen denk ik.

Het setje ziet er in ieder geval erg goed uit. Je maakt de burago F40 er een stuk mooier mee, en dat komt vooral door die grill en wielbouten. :thump_up:

Het lijkt mij ook wel wat zoiets. Ben benieuwd wat het kost :)
Afbeelding
marcel04

Bericht door marcel04 »

Ziet er wel gaaf uit inderdaad..
En wat is meestal de prijs die je moet betalen?
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

jelmer schreef:
DTM schreef:Ik kwam dit setje een paar weken geleden ook al tegen op Ebay en vind het zelf een hele mooie set voor weinig geld. Heb al een keer met de fabrikant/verkoper gemaild en ga binnekort zo'n setje bestellen voor de ombouw van mijn F40.
Mag ik vragen wat zoiets totaal kost? Op ebay is het nog een vrij lage prijs lijkt mij, maar dat zal vast nog gaan oplopen denk ik.

Het lijkt mij ook wel wat zoiets. Ben benieuwd wat het kost :)

Dit is een setje wat voor nu kopen aangeboden wordt, dus dat wil zeggen voor 9 dollar is zo'n setje van jou, prijs loopt niet op omdat het geen veiling is.
DTM

Bericht door DTM »

Bij zijn veilingen op Ebay Duitsland betaal je er 7 euro voor. Als je het rechtstreeks bij hem besteld (buiten Ebay om) betaal je 6,66 euro. De verzendkosten naar Nederland zijn voor 1/2 setjes 0,95 euro. Je kunt ook alleen de gordelset bestellen voor 2,22 euro (buiten Ebay om) en hij heeft nog een klein gereedschapssetje voor nog minder.
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Markopolo schreef:Dit is een setje wat voor nu kopen aangeboden wordt, dus dat wil zeggen voor 9 dollar is zo'n setje van jou, prijs loopt niet op omdat het geen veiling is.

Ja, nu zie ik het ook. Ik heb nog nooit iets op Ebay gekocht, vandaar dat ik er niet erg thuis in ben. Ik heb zelfs nog nooit iets in het buitenland gekocht :shock:

Maar het is in ieder geval niet erg duur voor zo'n setje.

DTM schreef:en hij heeft nog een klein gereedschapssetje voor nog minder.
Heb je hier misschien ook een foto van of wat info?[/quote]
Afbeelding
B.A.Z. 10

Bericht door B.A.Z. 10 »

hier de gereedschaps set
Afbeelding
Afbeelding

deze kit zou ik er dan meteen op doen als je die roostertjes koopt(past ook op een bburago f40)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
DTM

Bericht door DTM »

Die motorkap is idd erg mooi, maar kost geloof ik erg veel geld. Dit is trouwens de gereedschapskit die ik bedoel.
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

detail kit gekocht!

weet enkel nog niet wa ik ga doen met die gordels... Reepjes stof voor gebruiken om nieuwe te maken?

Achteraan zijn de gordels vastgemaakt met zo'n schroeven met 2 ringen aan precies. In die set zijn dat gewoon ijzeren dingetjes. Vraag me af hoe die in't echt bevestigd zijn... Foto's altijd welkom :wink:
Plaats reactie