detaileringssetje voor Bburago F40 1:18 op Ebay
detaileringssetje voor Bburago F40 1:18 op Ebay
Groeten, Peter
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
- jelmer
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Mag ik vragen wat zoiets totaal kost? Op ebay is het nog een vrij lage prijs lijkt mij, maar dat zal vast nog gaan oplopen denk ik.DTM schreef:Ik kwam dit setje een paar weken geleden ook al tegen op Ebay en vind het zelf een hele mooie set voor weinig geld. Heb al een keer met de fabrikant/verkoper gemaild en ga binnekort zo'n setje bestellen voor de ombouw van mijn F40.
Het setje ziet er in ieder geval erg goed uit. Je maakt de burago F40 er een stuk mooier mee, en dat komt vooral door die grill en wielbouten.

Het lijkt mij ook wel wat zoiets. Ben benieuwd wat het kost

- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
jelmer schreef:Mag ik vragen wat zoiets totaal kost? Op ebay is het nog een vrij lage prijs lijkt mij, maar dat zal vast nog gaan oplopen denk ik.DTM schreef:Ik kwam dit setje een paar weken geleden ook al tegen op Ebay en vind het zelf een hele mooie set voor weinig geld. Heb al een keer met de fabrikant/verkoper gemaild en ga binnekort zo'n setje bestellen voor de ombouw van mijn F40.
Het lijkt mij ook wel wat zoiets. Ben benieuwd wat het kost
Dit is een setje wat voor nu kopen aangeboden wordt, dus dat wil zeggen voor 9 dollar is zo'n setje van jou, prijs loopt niet op omdat het geen veiling is.
Bij zijn veilingen op Ebay Duitsland betaal je er 7 euro voor. Als je het rechtstreeks bij hem besteld (buiten Ebay om) betaal je 6,66 euro. De verzendkosten naar Nederland zijn voor 1/2 setjes 0,95 euro. Je kunt ook alleen de gordelset bestellen voor 2,22 euro (buiten Ebay om) en hij heeft nog een klein gereedschapssetje voor nog minder.
Gezocht: UT Models Porsche 911 (993) Turbo S + GT2 + Carrera RS
- jelmer
- Contacteer:
Markopolo schreef:Dit is een setje wat voor nu kopen aangeboden wordt, dus dat wil zeggen voor 9 dollar is zo'n setje van jou, prijs loopt niet op omdat het geen veiling is.
Ja, nu zie ik het ook. Ik heb nog nooit iets op Ebay gekocht, vandaar dat ik er niet erg thuis in ben. Ik heb zelfs nog nooit iets in het buitenland gekocht

Maar het is in ieder geval niet erg duur voor zo'n setje.
Heb je hier misschien ook een foto van of wat info?[/quote]DTM schreef:en hij heeft nog een klein gereedschapssetje voor nog minder.
detail kit gekocht!
weet enkel nog niet wa ik ga doen met die gordels... Reepjes stof voor gebruiken om nieuwe te maken?
Achteraan zijn de gordels vastgemaakt met zo'n schroeven met 2 ringen aan precies. In die set zijn dat gewoon ijzeren dingetjes. Vraag me af hoe die in't echt bevestigd zijn... Foto's altijd welkom
weet enkel nog niet wa ik ga doen met die gordels... Reepjes stof voor gebruiken om nieuwe te maken?
Achteraan zijn de gordels vastgemaakt met zo'n schroeven met 2 ringen aan precies. In die set zijn dat gewoon ijzeren dingetjes. Vraag me af hoe die in't echt bevestigd zijn... Foto's altijd welkom