GP van Monaco

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

GP van Monaco

Bericht door Schumi28 »

We zijn alweer begonnen in Monaco :mrgreen: de donderdag zit er alweer op en de livery van Red Bull met Star Wars is bekend :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De wagens en alles is omgestickerd, ik vindt het heerlijk :drool:

Kom maar op met je 1:18 Minichamps
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

WAAAUUUUUUUUUUUUUUUUW ECHT GAAF 8) 8) 8) :thump_up:
supernova

Bericht door supernova »

Echt leuk dat zo'n team als RedBull zichzelf als rijdend Billboard ziet en hiermee rond wil rijden.
En dan ben je nog het meest interessante deel van de livery vergeten: Darth Vader :mrgreen:

Afbeelding

Zo te zien heeft Jordan weer een hoofdsponsor gevonden, maar ik vind 'm niet echt verrassend :wink:

Afbeelding

Toyota heeft de voorvleugel opgevleurd:

Afbeelding

En Ferrari heeft het 'Tangram'-tijdperk hiermee definitief geopend:

Afbeelding

Ohja, Albers is de hele vrijdag langzaamste geweest, terwijl Friesacher de Jordans voorbij is.
Mixed feelings zullen we maar zeggen. Wie weet wat zaterdag en zondag brengen...

Bron: F1racing.nl
Jos

Bericht door Jos »

Jordan heeft geen nieuwe hoofdsponsor. Het merk Sobranie (of zoiets:D) is een Oostenrijks merk van Benson and Hedges. Ze hebben besloten om nu weer Benson and Hedges erop te zetten. Of dit voor de rest van het seizoen is weet ik niet, en of er meer geld mee gemoeid is ook niet..

verder was chris de eerste van het weekend die zijn wagen een stukje smaller heeft gemaakt :s
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Wel heb ik ergens gelezen dat Eddie Irvine misschien de nieuwe teameigenaar van Jordan gaat worden. Dit omdat Midland F1 af zou haken en bereidt zou zijn om het team weer te verkopen nog voordat ze goed en wel van start zouden gaan.

(bron : f1racing.nl)
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

zaaaaalige stickering van de redbull!!!

en wat een vleugeltjes op de F2005 :shock:

een mooie race qua zicht en entertainment, maar niet echt voor de spanning... anyway AFSPRAAK ZONDAG!!!
ferrari expert
Contacteer:

Bericht door ferrari expert »

Dat van Red Bull die bestickering is niet verassend als je een jaar terug kijkt reden ze nog rond met Jaguar en de pink panter of met de terminator 3 reclame maar die bestickering van star wars loopt mooi door met de normale bestickering van de Red Bull
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D Ik hoop dat die eens op schaal model zal uit komen,want is echt prachtig :thump_up: :thump_up:
Curbstone Models
Contacteer:

Ik zou er maar niet op rekenen dat je dit model ooit als 1:18 in de winkel zal zien staan...

Laten we hopen dat het model er in ieder geval in 1:43 kan komen, maar ervaring leert dat dit meestal niet het geval is.
Jos

Bericht door Jos »

ik heb wel laatst een conversion set gezien voor een 1:43 Ocean's 12 Jag te maken
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Super mooi die RedBull! Die wil ik idd ook wel in 1:18! :thump_up:

Wel vreemd trouwens, deze drastische wijziging in livery, in Shanghai wilde BAR ook met 555 livery rijden, maar dat mocht toen niet, omdat je niet voor een race met een andere look mocht rond rijden... :?:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

1:18 24/7 schreef:Super mooi die RedBull! Die wil ik idd ook wel in 1:18! :thump_up:

Wel vreemd trouwens, deze drastische wijziging in livery, in Shanghai wilde BAR ook met 555 livery rijden, maar dat mocht toen niet, omdat je niet voor een race met een andere look mocht rond rijden... :?:

:mrgreen: de f.i.a.is totaal de pedalen kwijt,de pole wordt ook weer eens veranderd ,weer zoals vroeger de zaterdag dus en geen tweede meer,waar ik trouwens ook geen voorstander van was,maar om de haverklap veranderen ze tegenwoordig de reglementen ,totaal zot zijn ze daar bij de F.I.A
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

117ayrton schreef: :mrgreen: de f.i.a.is totaal de pedalen kwijt,de pole wordt ook weer eens veranderd ,weer zoals vroeger de zaterdag dus en geen tweede meer,waar ik trouwens ook geen voorstander van was,maar om de haverklap veranderen ze tegenwoordig de reglementen ,totaal zot zijn ze daar bij de F.I.A

Jup, die kwali op de zondag waren ze toch zo enthousiast over, maar dat is al weer een maandje geleden... :roll: Ben er op zich wel voor, gewoon één quali, maar liefst gewoon een uurtje iedereen de baan op.
Curbstone Models
Contacteer:

1:18 24/7 schreef:Super mooi die RedBull! Die wil ik idd ook wel in 1:18! :thump_up:

Volgens mij wilde BAR met twee verschillende gekleurde wagens rijden, eentje in 555 livery en de andere in Lucky Strike kleuren. En dat mocht niet. Het was óf 555 óf Lucky Strike....
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D Volgens mij wilde BAR met twee verschillende gekleurde wagens rijden, eentje in 555 livery en de andere in Lucky Strike kleuren. En dat mocht niet. Het was óf 555 óf Lucky Strike....dat is dan wel gebeurd het eerste jaar dat B.A.R starte waar jij nu over spreekt,en indedaad dat mocht niet van de F.I.A,waarom eigenlijk weet ik ook niet ,in de jaren 70 mocht het wel :mrgreen:
Plaats reactie