Peugeot 106 MAXI super 1600

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Gesloten
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

als ik t goed begrijp zijn er dus modellen van het type auto zelf, maar niet met jullie decals erop? En daar zijn maar 31 modellen van gemaakt? Welke fabrikant en dergelijke?
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

Wagentje ziet er dapper uit :thump_up: Had al eens eerder wat over gelezen in RallyXS :D

Wat betreft modellen, van de 106 Maxi is naar mijn mening géén die-cast model te vinden :(

Ik ben ervan overtuigd dat er modellen verkrijgbaar zijn van (meest Franse) handbouwmerken als Provence Moulage of Starter of Racing 43 maar je hebt het dan over handbouw of resin-kitjes die al gauw een aardige duit moeten kosten.

Misschien dat Traffic in Doetinchem je verder kan helpen, die weten erg veel van kitjes.

Succes :!:

Als dit de gouden tip was mag ik proefrijden toch :wink: :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Rule
Berichten: 250
Lid geworden op: vr 17 sep 2004 21:29
Locatie: Zeeuwland

Bericht door Rule »

Een tijd geleden heb ik dezelfde vraag van jou of iemand van jullie team ook op de site van de NAMAC zien staan. Ik heb toen een mailtje gestuurd met de mededeling om het eens op dit forum te proberen. Helaas geen antwoord gehad, maar het is uiteindelijk toch gelukt. Als mijn verwijzing naar hier tot succes leidt, mag ik dan ook eens proefrijden? Desnoods ben ik ook bereid om in Florenzo zijn zitje plaats te nemen.

Groet, Roel.

Mocht Florenzo dit bericht zien: inderdaad, Roel uit 't Durp.
Niels
Berichten: 540
Lid geworden op: do 13 nov 2003 17:38
Locatie: Markelo
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ombouwen naar Maxi gaat heel wat werk kosten, word een geval creatief met plastic.

Dan nog, 106 Maxi is geen S1600.
Afbeelding
Gesloten